دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
نگاه/بهترین دوست تماشاگران
البته تماشاگران تنها كسانی نیستند كه از وجود اسكوربرد در ورزشگاه بهره می برند بلكه صاحبان ورزشگاه نیز می توانند به اسكوربرد به عنوان یك منبع درآمد بنگرند. بسیاری از شركت های تولید كننده مایلند محصولات خود را از طریق اسكوربرد ورزشگاه ها تبلیغ بكنند و حتی حاضرند پول كلانی برای چند ثانیه پخش فیلم ویدیویی بپردازند. هنگامی كه برای اولین بار اسكوربرد الكترونیكی در ورزشگاه ها متولد شد، تنها كاركرد آن نشان دادن آمار و ارقام و نتایج بازی ها بود اما با ورود تكنولوژی مدرن به این بخش، كاركرد اسكوربرد به كلی تغییر كرد. در سال ۱۹۸۰ برای اولین بار در ورزشگاه داجر لس آنجلس یك اسكوربرد الكترونیكی نصب شد كه این اسكوربرد قابلیت پخش تصاویر ویدیویی بازی را دارا بود.
از آن زمان به بعد ورزشگاه های سراسر جهان با نوع اسكوربردی كه در آن وجود داشت هویت پیدا می كردند به همین دلیل صاحبان ورزشگاه ها با بازدید از ورزشگاه های مختلف در تلاش بودند تا همواره از جدیدترین مدل های اسكوربرد الگوبرداری كنند.
یكی از كارشناسانی كه در زمینه طراحی اسكوربرد تخصص دارد، می گوید: در صورت تمایل صاحب ورزشگاه می توان از ۳۰ تا ۷۰ درصد مساحت اسكوربرد را به تبلیغات اختصاص داد كه حتی قسمت های پشت و كناری اسكوربرد برای تبلیغات مناسب است.
بدون تردید در عصر دیجیتال، اسكوربرد هویت بخش ورزشگاه ها در سراسر جهان است به همین دلیل این روزها مسئولان ورزشگاه ها به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا كیفیت نمایش تصاویر را در اسكوربردهای دیجیتالی و ویدیویی افزایش بدهند.
در ورزش، اسكوربرد به نفع همه است. از یك سو صاحبان ورزشگاه ها صاحب درآمد قابل توجهی می شوند و از سوی دیگر تماشاگران هرگز خاطرات شیرین رقابت های ورزشی را فراموش نمی كنند.
نباید فراموش كرد اولین چیزی كه تماشاگر پس از ورود به ورزشگاه مشاهده می كند، اسكوربرد آن است به همین دلیل باید سمبل هر ورزشگاه را به بهترین شكل طراحی نمود.
از آن زمان به بعد ورزشگاه های سراسر جهان با نوع اسكوربردی كه در آن وجود داشت هویت پیدا می كردند به همین دلیل صاحبان ورزشگاه ها با بازدید از ورزشگاه های مختلف در تلاش بودند تا همواره از جدیدترین مدل های اسكوربرد الگوبرداری كنند.
یكی از كارشناسانی كه در زمینه طراحی اسكوربرد تخصص دارد، می گوید: در صورت تمایل صاحب ورزشگاه می توان از ۳۰ تا ۷۰ درصد مساحت اسكوربرد را به تبلیغات اختصاص داد كه حتی قسمت های پشت و كناری اسكوربرد برای تبلیغات مناسب است.
بدون تردید در عصر دیجیتال، اسكوربرد هویت بخش ورزشگاه ها در سراسر جهان است به همین دلیل این روزها مسئولان ورزشگاه ها به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا كیفیت نمایش تصاویر را در اسكوربردهای دیجیتالی و ویدیویی افزایش بدهند.
در ورزش، اسكوربرد به نفع همه است. از یك سو صاحبان ورزشگاه ها صاحب درآمد قابل توجهی می شوند و از سوی دیگر تماشاگران هرگز خاطرات شیرین رقابت های ورزشی را فراموش نمی كنند.
نباید فراموش كرد اولین چیزی كه تماشاگر پس از ورود به ورزشگاه مشاهده می كند، اسكوربرد آن است به همین دلیل باید سمبل هر ورزشگاه را به بهترین شكل طراحی نمود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی رهبر انقلاب حج مجلس شورای اسلامی کردستان عراق دولت شورای نگهبان انتخابات دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان رسانه
تهران شهرداری تهران هواشناسی قوه قضاییه حجاب آموزش و پرورش فضای مجازی قتل پلیس سیلاب سازمان هواشناسی شهرداری
ایران خودرو خودرو بانک مرکزی قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن قیمت بورس
تئاتر سریال سریال افعی تهران محمدعلی علومی نمایشگاه کتاب موسیقی تلویزیون دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما صداوسیما سینما
مغز دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان گوشی هوشمند
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس جنگ غزه آمریکا روسیه اوکراین طوفان الاقصی رفح نوار غزه
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر نساجی ذوب آهن لیگ برتر ایران رئال مادرید بازی سپاهان جواد نکونام لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی اپل سامسونگ آیفون گوگل باتری مایکروسافت پهپاد اینستاگرام تلفن همراه ناسا
رژیم غذایی بیمه چاقی زیبایی ویتامین چای کاهش وزن آلرژی دندانپزشکی