یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا

اسرائیل! شرمت باد ابراز خشم افکار عمومی جهان به تازه ترین جنایت صهیونیست‌ها


اسرائیل! شرمت باد ابراز خشم افکار عمومی جهان به تازه ترین جنایت صهیونیست‌ها
در پی تیراندازی ماه گذشته یک نظامی اسرائیلی به اسیر فلسطینی در کرانه غربی، که با چشمان و دستان بسته در یک متری نظامی مذکور قرار داشت و دیگر آدمکشان صهیونیست نیز او را احاطه کرده بودند، پایگاه اینترنتی «Information clearing House» فیلم این حادثه را در معرض دید مخاطبان قرار داد و از آنها خواست، نظر خود را در این مورد برای پایگاه مذکور ارسال کنند.
مطلب ذیل نقطه نظرهای کوتاه و بعضا مطول مخاطبان از کشورهای مختلف جهان پس از مشاهده فیلم است.
سرویس خارجی
- اگر یکی از سربازان خود آنها (اسرائیلی ها) کشته شود، دچار حمله عصبی می شوند.
□□□
- یک بار دیگر این اقدام، خوی نظامیان اسرائیلی را به نمایش گذاشت. جنایات آنها بیشتر شبیه جنایات هیتلر است.
□□□
-بزدل ها!
□□□
- رهبران اسرائیل، بزدل و درمانده هستند.
□□□
- این سربازان را دیگر نمی توان قهرمان خواند.
□□□
- زمانی می توان این اقدامات را فراموش کرد که پلیس (رژیم صهیونیستی) از چنین اقدامات ددمنشانه دست بردارد... آیا هر کسی که یونیفورم (نظامی) بپوشد باید به وی قهرمان گفت؟!
□□□
- من اغلب علاقه مندم ببینم که این اربابان آمریکایی دارند چه می کنند. من از دلایل و جزئیات (پشت پرده) مطول شدن یک بحران و درگیری آگاهی دارم و می دانم که این آمریکایی های کند ذهن هستند که با توطئه چینی به تشنجات دامن می زنند.
□□□
- این واقعه چیز جدیدی نیست که نازی های صهیون انجام داده اند. آنها از زمان واقعه «ایرگون» در دهه ۱۹۳۰ تاکنون، به چنین اعمالی دست می زنند. صهیونیست ها از زمانی که فلسطینیان را آواره کردند و یک «دولت یهودی» را در خاک فلسطین به وجود آوردند، همیشه اقداماتشان مشابه اقدامات هیتلر بود.آنها (صهیونیست ها) که افراد گمنام و چشم بسته موجود در اردوگاه های مرگ (نازی ها) را تحت نام «یهودیان معمولی»، (به خورد افکار جهانی) دادند، اکنون باید بر روی دیوارها، جمله : «اعراب در اتاق های گاز یهودیان» را بخوانند.
□□□
- مگر نازی ها و یهودیان خود را جزو نژادهای برگزیده نخواندند؟ فرق آلمانی ها و یهودیان صهیونیست در این است که آلمانی ها کاملا خود را از آن شعارها نجات دادند، ولی اینها قادر نیستند که چنین کنند.
در هر حال، شلیک کردن به سوی یک نوجوان عرب بازداشت شده، چیزی جز واکنش مبتنی بر تنفر کامل ناسیونالیستی نیست.
□□□
- خوک های کثیف!
□□□
- باید بگویم که این واقعه، به نظر می رسد که اتفاقی بوده است.
□□□
- عجب! مطمئنا این طور بود! یک قاتل در حالی که یونیفورم پوشیده است، تفنگش را بالا می گیرد، و تصادفاً نشانه گیری می کند و سپس، بطور اتفاقی به سمت فلسطینی قربانی شلیک می کند، یعنی به سوی کسی که چشمان وی با نوار و دست هایش نیز از پشت بسته شده است و برای نشانه روی دقیق، مقابل فرد شلیک کننده بی حرکت ایستاده است!
□□□
- پس از اینکه فرد شلیک کننده کارش را تمام کرد، در چهره این آدم کش های بی شرف اصلا نگرانی دیده نمی شد. اگر این حرامزاده ها به سمت یک سگ شلیک می کردند، حتماً کلی دچار تأثر می شدند!
صهیونیست ها در تازه ترین اقداماتشان، به گونه ای فلسطینیان را هدف قرار می دهند که انگار به تعدادی ماهی در حوض شلیک می کنند!
اکنون هرکس که بخواهد به این قاتلان که یونیفورم یهودی پوشیده اند اعتراضی بکند، اقدامش «یهودستیزی» تلقی خواهد شد. لعنت بر صهیونیست ها. این حرامزاده ها دیگر حق ندارند مقابل اقدامات نازی ها، در پشت اخلاق سنگر بگیرند.
□□□
- اینکه این فلسطینی فکر می کند دارد به سوی مرگ قدم برمی دارد، خودش یک نوع شکنجه است. این اوج جنون و دیوانگی است که با یک تفنگ پرقدرت به آنها (فلسطینیان) شلیک می کنند و نتیجه این هدف قرار دادن ها هم، قطع کردن اعضای بدن است...
□□□
- وقتی اسرائیلی ها شعار «هرگز نباید بار دیگر (کشتار جمعی) رخ دهد» سر می دهند، منظورشان این است که هرگز نباید بار دیگر «برای خود آنها» رخ دهد. آنها همه را می کشند و همه جا را بمباران می کنند و هر چیزی را می سوزانند، تا دیگر کسی باقی نماند و به خاطر این رفتار زشت، از آنها (اسرائیلی ها) مطالبه خسارت کند!
□□□
- اسرائیلی ها شرارت آمیزترین جنایات جنگی را در تاریخ جهان مرتکب شده اند. آنها اربابان آمریکا (ایالات متحده) هستند. آمریکایی ها در اختیار اسرائیلی ها قرار دارند. آمریکایی ها شریک جرم اسرائیلی ها هستند.
□□□
- هیچکس نگران نباشد. ارتش اسرائیل می گوید که پیگیر این قضیه است. اما، واقعیت این است که ارزش این گزارش (تیراندازی سرباز اسرائیلی) برای آنها، به اندازه گزارش در مورد پیاز است! من وقتی اعلامیه ارتش اسرائیل را می خوانم، نمی توانم جلوی خنده ام را بگیرم. هیچکس نیز تعجب نمی کند که چرا «واشنگتن پست» و «نیویورک تایمز» صفحات نخست شان را به این گزارش اختصاص نمی دهند.
□□□
- جنایتکار جنایتکار است، چه در یونیورم (نظامی) باشد، چه نباشد. جنایاتی که نیروهای مسلح (اسرائیلی) انجام می دهند، بازتاب مستقیم اراده رهبرانشان است!
□□□
- اسرائیل از جانب سازمان ملل بیشترین تحریم را در میان کشورهای جهان به خود دیده است، اما دست از اقدامات خود برنداشته است، چرا که ایالات متحده با استفاده از حق «وتو» به طور مداوم از اسرائیل حمایت می کند.
□□□
- مادامی که آمریکا از اسرائیل حمایت می کند، هیچ میهنی برای فلسطینیان وجود نخواهد داشت! تا زمانی که واشنگتن از جنایات اسرائیل حمایت می کند، آمریکا همچنان مورد حملات تروریستی قرار خواهد گرفت!
□□□
- رفتار این حیوانات پست و فاشیست را که امروز مشاهده می کنیم، سال ها تکرار خواهد شد، مگر اینکه آمریکا بیدار شود و بداند که دشمن واقعی اش کیست. مرگ بر اسرائیل!
□□□
- این فیلم (فیلم تیراندازی به سوی اسیر فلسطینی) که توسط یک کودک ۱۴ ساله روستایی و از طریق پنجره خانه اش گرفته شده جای ملاحظه و توجه دارد.
□□□
- ارتش اسرائیل اعلام کرد: «این یک رخداد غیرقانونی است و با ارزش های ارتش اسرائیل مغایر است»! آنها همچنین ادعا کردند که یک دکتر نظامی، این فلسطینی را معاینه کرده و زخم «خیلی سطحی را در انگشت شست وی تشخیص داد»! واقعاً جای خنده دارد که ارتش اسرائیل مدعی ارزش مداری می شود!
□□□
- من این فیلم را به دقت مشاهده کردم و به وضوح دیدم که سرباز اسرائیلی تفنگش را گرفت و به سوی این فلسطینی از فاصله خیلی نزدیک نشانه رفت، آماده شلیک شد و (نهایتاً) به وی شلیک کرد. دیگر نظامیان هم که درست در همانجا ایستاده بودند و صحنه را می دیدند، هیچکدام از آنها سعی نکرد جلوی این سرباز را بگیرد. مشخص است که این یک حادثه نبوده است.
□□□
- فرومایه ها، جنایتکاران جنگی، صهیونیست های نازیست!
□□□
- (یک بار دیگر) هرچه بیشتر به هیکل ارتش اسرائیل گندزده شد.
□□□
- آیا همه ما باید تنها منتظر خشم شدید غرب، به جای محکوم کردن توسط آنها، باشیم؟ آیا آمریکا به راهی می رود که نباید در درستی آن تردید کرد؟ واقعاً تهوع آور است! من احساس کردم که به خودم شلیک شده است! وحشت آور است! حرامزاده ها!
□□□
- من از بس که این فلسطینی های بخت برگشته را چشم و دست بسته دیده ام و شاهد به صف شدن آنها مقابل یک سرباز اسرائیلی که می خواهد تفنگش را (با شلیک به سمت آنها) آزمایش کند بوده ام، خسته شدم!
□□□
- به این فلسطینی چشم بسته شلیک می کنید و اگر شما باز هم فکر می کنید این تبلیغات فلسطینی ها است، به طرز ناراحت کننده ای در اشتباه هستید.
□□□
- دیدن این صحنه چطور می تواند برای کسی جالب باشد. هر چقدر این مسایل بیشتر تکرار شود، ما به روز حساب نزدیکتر می شویم.
□□□
- این نمونه ای از اقدامات اسرائیلی ها و آمریکایی ها است... کشتن انسان های بی گناه، سرگرمی آنها است... واقعاً که ما در چه دنیای شومی زندگی می کنیم... من فکر می کنم که همه مردم دنیا نسبت به این اعمال زشت، خونین و ددمنشانه آگاه هستند، اما کسی کلمه ای بر زبان نمی آورد... وقتی نظامیان «بلک واتر» (یک شرکت امنیتی خصوصی آمریکایی که طرف قرارداد وزارت دفاع آمریکا است و در قبال دریافت وجه برای نظامیان و دیپلمات های این کشور در عراق تامین امنیت می کند)
غیرنظامیان بی گناه را در مرکز بغداد هدف قرارمی دهند و بیش از ۳۰زن و کودک را در مینی بوس می کشند... و بالغ بر ۱۰۰غیرنظامی را در خیابان به شدت مجروح می کنند... دولت آمریکا اعلام می کند که این اشتباهی بود که رخ داده است! مسافران داخل یک مینی بوس چطور می توانند برای هواپیما خطر محسوب شوند؟...
به همین خاطر است که من می گویم اسرائیلی ها و آمریکایی ها برای کشتن و برای ویران سازی این جهان تیره بخت متولد شده اند... آنها متولد شدند تا جهان را پر از درد و رنج و شکنجه و خونریزی کنند... من تا آخرین روز زندگی خود درباره سؤال های زیر همچنان متحیر و بدون جواب خواهم بود: چه کسی به آمریکا و اسرائیل این حق را داد که جهان را نابود کنند؟ چه کسی به آنها حق حکومت کردن بر جهان را داد؟ مردان شریف و خوب کجا هستند؟ همه مردان صادق به کجا رفته اند؟ کجا؟ چرا؟ چطور؟ چه... ووو؟
به نظر می رسد که قرار نیست به این سؤالات تا زمانی که همه ارزش های بشری نابود شود، پاسخی داده شود!...
□□□
- برمن خجسته باد
اگر یک فلسطینی باشم
اگر یک آواره ۵۰ساله باشم
از اینکه در تانک (صهیونیست ها) نیستم
و یونیفورم آنها را نمی پوشم
کشتار و تخریب نمی کنم
مردم را به وحشت نمی اندازم
و آنها را آواره نمی کنم
خرسند و شادمانم
بر من مبارک باد!
اگر تمام عمر گرفتار مقررات منع رفت و آمد باشم ولی در ارتش (اشغالگر) خدمت نکنم، ارتشی که دیوارهای بلند احداث می کند و به سوی هر شهروندی شلیک می کند. (ناهیدا)
-ناهیدا، مواظب خودت باش!
□□□
-من با ناهیدا احساس مشترک دارم و (با خواندن اشعارش) اشک در چشمانم جمع می شود.
□□□
-ما می دانیم که ارتش اسرائیل و واحدهای اطلاعاتی این رژیم چه می کنند و در آنجا (فلسطین اشغالی) چه می گذرد. هیچ کدام از این اقدامات را نمی توان درست خواند.
□□□
-چه کسی می تواند این فیلم ویدئویی را برای دولت های آلمان، هلند، فرانسه، انگلیس و همه آنهایی که با صهیونیست ها روابط دوستانه دارند، بفرستد؟
□□□
-بسیاری از مردم دروغ های ارتش اسرائیل را در اعلامیه های رسمی سابق آن دیده اند. این اعلامیه ها مثل دروغ های (جرج) بوش (رئیس جمهور آمریکا) می ماند که ادعا می کند: «ما دست به شکنجه نمی زنیم.» او سیاست های خانوادگی خود را خوب یاد گرفته و از معلمان ددمنش صهیونیستی چه چیزها که آموخته است!
□□□
-همه اموال و دارایی های آنها (اسرائیلی ها) را بگیرید و از قدرت خلع شان کنید.
□□□
-در حقیقت با وجهه قانونی دادن به طرح ها و توطئه های صهیونیست های پست، همه ما رو دست خورده ایم و با این رودست خوردن، میلیون ها دلارپول را به همراه صلح و خوشبختی از دست داده ایم، تا آنجا که مهربانی خود را نثار سارقان زمین فلسطینی ها و قاتلان کردیم.
□□□
-این روزها نوعی شرارت دو وجهی رواج یافته است. اول (اسرائیلی ها) فلسطینیان را می کشند و بعد خود را به عنوان افراد مظلوم و قربانی جا می زنند!
□□□
شرم بر صهیونیست ها باد، بر همه آنها شرم باد، بر طایفه آنها و همه توطئه هایی که از جانب آنها بر ما روا داشته می شود، شرم باد!
□□□
- ستم های وحشیانه آنها (اسرائیلی ها) را می توان در اقدامی که آنها نسبت به «محمد عمر» روزنامه نگار جوان و برنده جایزه انجام داد، مشاهده کرد. وی که از مرز غزه به وطنش باز می گشت، وقتی مأموران «شین بت» (اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی) مشاهده کردند عطر به همراه دارد و می خواهد آن را به کسی که دوستش دارد هدیه کند، به شدت او را مورد تمسخر قرار دادند و با خشونت با وی برخورد کردند. آنها به او گفتند: این نشان می دهد که تو به فرهنگ خود علاقه داری!
□□□
- آنها (اسرائیلی ها) حتی به خودشان هم اصلاعلاقه ای ندارند.
□□□
- کسی که فکر می کند این (تیراندازی) یک واقعه منحصر به فرد و اتفاقی و یا صرفاً درگیری دو طرفه بوده است، واقعاً انسان بی تجربه و خامی است.
□□□
- این اقدام، کاملاً عامدانه بوده است.
افسری که دستور کشتن را داد و فرمان داد که قربانی (فلسطینی) را آماج قرار دهند، یک سرتیپ است.این جور وقایع به طور روزانه (در فلسطین اشغالی) اتفاق می افتند.
□□□
- هدف از این اقدام، ترساندن و تضعیف روحیه فلسطینیان بود و پس از آن رخ داد که در پی آزاد سازی زندانیان، از جمله «سمیر قنطار» توسط حزب الله، روحیه فلسطینیان تقویت شده بود.
¤¤¤
- یک صهیونیست نازی صفت روانی و پست تر از حیوان، اقدام نژادپرستانه خود ر ا به نمایش گذاشت.
□□□
- اگر شما بخواهید به زندگی روزانه تان هم مشغول باشید، باز هم با آنانی که به نوعی در خدمت صهیونیست ها هستند سروکار پیدا می کنید. اذیت و آزار کردن و کشتن مسلمانان که اکنون به خاطر مسیحیت و واتیکان انجام می گیرد، مرحله نخست عملیات است. امواج بعدی، «مرتدان» غربی را فرا خواهد گرفت. شما که اکنون ذهنیتی در رابطه با این موضوع ندارید، زمانی را تصور کنید که دیگران شما را رهبری می کنند.
□□□
- فلسطینی ها مردمی هستند که دارند محو می شوند. اگر شما چنین نمی اندیشید، حداقل این اسرائیلی ها و آمریکایی ها هستند که اینگونه فکر می کنند.
□□□
- (اسرائیلی ها) بدون آنکه مجازات شوند، آنها (فلسطینی ها) را می کشند.
□□□
- در پایین ترین سطوح هر جامعه و کشوری می توان افرادی مثل آنها (فلسطینیان) را یافت.
□□□
- فلسطینی ها از نگاه سایر افراد جامعه (فلسطین اشغالی) افرادی پست ترتلقی می شوند و (اسرائیلی ها) هر وقت که اراده کنند آنها را می کشند.
□□□
- زمانی که آنها (فلسطینی ها) کشته می شوند، از خانه هایشان بیرون انداخته می شوند و به زندان برده می شوند، آیا غوغا و همهمه ای هم راه می افتد، یا اینکه همه در آرامش به سر می برند؟!
□□□
- من به عنوان یک یهودی درستکار و شهروند آمریکایی، به خاطر اقداماتی که به نام ما صورت می گیرد، دچار شرم می شوم. اکنون به یاد دیواری می افتم که نازی ها در لهستان و در خلال جنگ جهانی دوم، اطراف محله یهودی نشین ورشو کشیده بودند. تنها چیزی که اکنون در کنار دیواری که به دور فلسطینیان کشیده شده، کم دارد، قطارهایی است که آنها را به اردوگاه های متمرکز منتقل کنند.
□□□
- از اینکه یک یهودی هستم، شرمنده ام.
□□□
- علاوه بر اینکه در ارتباط با قضیه فوق، چند سطری دراین پایگاه اینترنتی می نویسید، راجع به قضیه موردنظر، چه اقدام عملی درنظردارید که انجام دهید؟
□□□
- از اینکه یک یهودی هستم، شرمنده ام. روزگار عوض خواهدشد و صهیونیست ها به افراد کم ارزش تبدیل می شوند و در آن موقع این (فلسطینی ها) هستند که هرجا که آنها را بیابند، به سوی شان شلیک می کنند.
□□□
- نازی های خون آشام!!
□□□
- تشکر می کنم، من این فیلم را دیدم، بسیار شادمان می شوم اگر بشنوم کسی هم در دولت (احتمالا آمریکا) موضع خودش را نسبت به این موضوع اعلام کند.
□□□
- وقتی کودکان فلسطینی در دست صهیونیست ها گرفتار می شوند، چه اتفاقی برای آنها می افتد؟
□□□
- صهیونیست های تروریست به امدادگران پزشکی و آمبولانس های آنها هم رحم نمی کنند.
□□□
-(اسراییلی ها) آدم کش های بزرگ و خشنی هستند (هرچند نمی توانم کلمه ای که در خور آنها باشد بگویم، ولی درهرحال، نمی توان آنها را سرباز نامید، آنها شایسته این عنوان نیستند) که با کودکان و نوجوانان ۱۴-۱۶ ساله بدرفتاری می کنند و آنها را کتک می زنند، کودکانی که تنها می خواهند به مدرسه بروند، غذا بخورند و مانند هر کودک دیگری، یک زندگی عادی داشته باشند.
□□□
- موارد منفی زیادی در رابطه با این واقعه می توان گفت، که من در اینجا به دو مورد اشاره می کنم: ۱-کسی حق ندارد به یک زندانی شلیک کند و ۲- چشمان و دست های این زندانی بسته بود و برای آدمکش هایی که او را محاصره کرده بودند، هیچ خطری ایجاد نمی کرد.
□□□
- این یک حمله (تیراندازی) غیرقانونی، غیراخلاقی و بزدلانه بود.
□□□
فقط می خواستم بگویم این فلسطینی ها فقط نیستند که آمریکا و اسراییل می خواهند آنها را محو کنند؛ هرکسی که با این برنامه نابودسازی هماهنگ نباشد نیز محو خواهدشد. ببینید که در آمریکا با سیاهان چگونه رفتار می شود؛ آنها بیشترین درصد زندانیان را تشکیل می دهند، بیشترین تعداد فقرای آمریکا، سیاهپوست هستند و سیاهان کمترین میزان پوشش تامین اجتماعی را دارند....
منبع : روزنامه کیهان