شنبه, ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 11 May, 2024
مجله ویستا
تبیین ویژگیهای یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتری
با گسترش رقابت در عرصههای جهانی و محدودیت منابع، بکارگیری صحیح آن به عنوان یکی از چالشهای عمده مدیریت مطرح و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان مهمترین و کمیابترین منابع سازمان که نقش قابل توجهی در سودآوری آن دارند از اهمیت و توجه روز افزونی برخوردار شد به طوریکه به عقیده پیتر دراکر تنها مرکز سودده در شرکتها مشتریان هستند.
منبع : بانک رفاه
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم ایران ستاد انتخابات کشور مجلس مجلس دوازدهم رئیسی دولت رئیس جمهور دولت سیزدهم
تعطیلی مدارس هلال احمر شهرداری تهران ترافیک سیل فضای مجازی قتل پلیس سازمان هواشناسی آموزش و پرورش وزارت بهداشت آتش سوزی
چین نفت بانک مرکزی گاز قیمت خودرو خودرو نمایشگاه نفت قیمت طلا قیمت دلار پالایش و پتروشیمی مالیات مسکن
نمایشگاه کتاب رضا عطاران کتاب سینما مست عشق نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون سینمای ایران حضرت معصومه (س) مهران مدیری سریال
فناوری دانش بنیان
فلسطین اسرائیل جنگ غزه رژیم صهیونیستی غزه آمریکا روسیه حماس رفح اوکراین سازمان ملل ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید سپاهان لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران باشگاه استقلال بازی
مغز فیبرنوری اپل ناسا ایلان ماسک گوگل سامسونگ
خواب تخم مرغ توت فرنگی آسم هندوانه روغن زیتون کبد چرب