ویستا مرجع مهمترین عناوین خبری / جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ / Friday, 18 April, 2014
تبیین ویژگیهای یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتری

تبیین ویژگیهای یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتریبا گسترش رقابت در عرصه‌های جهانی و محدودیت منابع، بکارگیری صحیح آن به عنوان یکی از چالش‌های عمده مدیریت مطرح و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان مهمترین و کمیاب‌ترین منابع سازمان که نقش قابل توجهی در سودآوری آن دارند از اهمیت و توجه روز افزونی برخوردار شد به طوری‌که به عقیده پیتر دراکر تنها مرکز سودده در شرکتها مشتریان هستند.

منبع : بانک رفاه

همچنین مشاهده کنید

اجاره بخاری  ◊  09122211093

بیشترین بازدیدها - سرویس خبر
Copyright © 2008 - 2014 vista.ir. All Rights Reserved