پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


تبیین ویژگیهای یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتری


تبیین ویژگیهای یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتری
با گسترش رقابت در عرصه‌های جهانی و محدودیت منابع، بکارگیری صحیح آن به عنوان یکی از چالش‌های عمده مدیریت مطرح و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان مهمترین و کمیاب‌ترین منابع سازمان که نقش قابل توجهی در سودآوری آن دارند از اهمیت و توجه روز افزونی برخوردار شد به طوری‌که به عقیده پیتر دراکر تنها مرکز سودده در شرکتها مشتریان هستند.
منبع : بانک رفاه