سه شنبه, ۱۵ خرداد, ۱۴۰۳ / 4 June, 2024
مجله ویستا
تبلیغات و گسترههای نوین
مفاهیمی که در گذشته پیرامون تبلیغات و بازاریابی در اذهان وجود داشت، با رواج نگرش های جدید و استراتژیک دگرگون شده است. در جهان امروز هدف از تبلیغ تنها نمی تواند در افزایش میزان فروش خلاصه شود و در واقع موضوع با اهمیت مسئولیت اجتماعی گسترده نوینی را پیش روی تولیدکنندگان و موسسات تبلیغاتی گشوده است. در تبلیغات جهان معاصر آگاه سازی مخاطبان اهمیت فراوانی دارد. در حالی که روزبروز بر وسعت دایره آگاهی پیام گیران افزوده می شود، شرکت های تبلیغاتی نمی توانند در محاسبات خود بر روی ناآگاهی مخاطبان حساب کنند.
مردم وقتی پیام های تبلیغاتی را با واقعیت هایی که آموخته اند در تقابل ببینند، بر خلاف نیات فرستندگان پیامهای بازارگانی عمل خواهند کرد. بنابراین عمل کردن به مسئولیت اجتماعی درحقیقت ضامن حیات موسسات تبلیغاتی است
ماهنامه تدبیر
علی اکبر بابائی
فرانک جواهر دشتی
علی اکبر بابائی
فرانک جواهر دشتی
منبع : بانک مقالات تخصصی شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ریاست جمهوری امام خمینی ایران محمود احمدی نژاد ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انتخابات 1403
هواشناسی سازمان هواشناسی جاده چالوس تهران شهرداری تهران زلزله فضای مجازی پلیس دستگیری
تاکسی اینترنتی حقوق بازنشستگان خودرو وام ازدواج قیمت خودرو مسکن قیمت دلار قیمت طلا دلار دولت سیزدهم بانک مرکزی برق
تلویزیون سینمای ایران سینما سریال امام خمینی (ره) رسانه ملی شعر
هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی فناوری ویروس
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه لبنان جنگ غزه آمریکا حماس روسیه چین جو بایدن حزب الله لبنان
پرسپولیس فوتبال رئال مادرید استقلال جواد نکونام کیلیان امباپه لیگ برتر باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران مس رفسنجان
تبلیغات همراه اول باتری مایکروسافت اپل مریخ روزنامه
استرس گرمازدگی افسردگی خودکشی بارداری بیماری قلبی سلامت روان