یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
بهینه سازی عنوان (Title Optimization )
یکی از مهم ترین بخش های یک صفحه عنوان آن صفحه می باشد , چرا که اولین قسمتی از یک صفحه وب است که هم موتورهای جستجوگر و هم کاربران به آن توجه می کنند و هم چنین آنرا به عنوان یک تیتر اصلی که محتویات داخلی صفحه بر اساس آن می باشد در نظر می گیرند.
( شاید با این مقدمه ساده به اهمیت عنوان یک صفحه پی برده باشید )
نکته مهمتر آن که , یکی از عناصر اصلی یک صفحه وب سایت که موتورهای جستجوگری هم چون گوگل و یاهو از آن برای موقعیت یابی صفحات استفاده می کنند , عنوان یک صفحه می باشد و بایستی به شکل مطلوبی با تعداد کمی از کلمات و یا اصطلاحات کلیدی بهینه سازی شود. تعداد دقیق کلمات کلیدی و موقعیتشان در عنوان بستگی به فاکتورهای بهینه سازی موتورهای جستجوگر دارد ( پس برای این که بتوانید یک عنوان بهینه برای صفحه وبتان در نظر بگیرید و موقعیت بالاتری را در موتورهای جستجو به دست آورید , حتما با یک متخصص بهینه سازی مشاوره نمایید.
به عنوان یک قاعده عمومی به دست آوردن موقعیتی بالاتر در نتایج جستجو با کلمات کلیدی کمتر بهتر از آن است که موقعیتی متوسط با بازه کلمات کلیدی بیشتری را بدست آوریم , یعنی آن که تمرکزمان را بیشتر متوجه کلمات کلیدی اصلی صفحه و یا وب سایتمان بکنیم . ( برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی وب سایتتان می توانید با ما مشاوره کنید , چرا که همانطور که قبل هم گفته شد تمرکز بر روی کلمات کلیدی مهمتر ( اگر چه کم هم باشد ) نتایج بهتری را در پیش خواهید داشت )
تا بدین جا به اهمیت عنوان و آشنایی با چی و چگونه پر کردن عنوان پی بردیم , اما تمام این مواردی که در بالا بیان شد , فقط در ارتباط با موتورهای جستجو بود , در صورتی که کس دیگری مهمتر از موتور جستجو با عنوان برخورد دارد و آن هم کسی نیست جز کاربران یا بازدیدکننده های وب سایت شما.
● بازدیدکنندگان در بر خورد با عنوان
مانند تمام جنبه های طراحی وب سایت هیچ گاه نیازهای بازدیدکنندگانتان رافراموش نکنید. بعضی از کلمات کلیدی به تنهایی قابل استفاده در عنوان صفحه به منظور توصیف را ندارند و بازدیدکنندگان در برخورد با آنها مطلب خاصی را دریافت نمی کنند. آنچه که شما در عنوان قرار می دهید , همان متن های جستجویی هستند که شما در هنگام جستجو در موتورهای جستجوگر به عنوان کلمات جستجو وارد می کنید, یعنی بازدیدکنندگان پس از جستجو , به اولین چیزی که در نتایج جستجو دقت می کند , عنوان آن نتیجه جستجو می باشد ( چرا که موتورهای جستجوگر هم از عنوان به عنوان یک فاکتور موقعیت یابی استفاده می کنند ) . اگر آن عنوان بازدیدکنندگان را جذب نکند , آنها بر روی نتایج دیگری ( و به احتمال زیاد وب سایتهای رقبایتان )کلیک خواهند کرد.
این دقیقاً همان علتی است که عنوان این صفحه " آموزش بهینه سازی موتورجستجو و بهینه سازی عنوان " است و دقیقاً " بهینه سازی عنوان " نیست. چرا که در مورد اول ( آموزش بهینه سازی موتورجستجو و بهینه سازی عنوان ) به یک بازدیدکننده بالقوه می گوید که این صفحه بخشی از یک آموزش بهینه سازی موتورجستجو است و ولی در مورد دوم ( بهینه سازی عنوان ) آن مطلب را نمی رساند.
منبع : سئو
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران دولت جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس گشت ارشاد رئیسی امام خمینی رئیس جمهور جنگ
آتش سوزی وزارت بهداشت سلامت تهران قتل شهرداری تهران سیل کنکور هواشناسی فضای مجازی پلیس پایتخت
خودرو دلار بازار سرمایه قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو قیمت طلا بانک مرکزی سایپا مسکن تورم ایران خودرو
سریال سینمای ایران تلویزیون سینما موسیقی سریال پایتخت مهران مدیری ترانه علیدوستی کتاب تئاتر
اینترنت خورشید کنکور ۱۴۰۳
جنگ غزه اسرائیل غزه رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال بازی جام حذفی سپاهان آلومینیوم اراک فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس لیورپول
هوش مصنوعی تبلیغات ناسا سامسونگ فناوری اپل بنیاد ملی نخبگان آیفون ربات
بارداری کاهش وزن مالاریا زوال عقل