جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی صنعتی
نویسنده : هارت - نورمنآرتور
مترجم : گوهریان - محمدابراهیمکرمانی - محمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۱۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۳۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۷۴۹-۸
پنجمین جلد از مجموعه 'تجارت در هزاره سوم 'با عنوان 'بازاریابی صنعتی, بازاریابی کالا و خدمات 'به چاپ رسیده است .در این مجموعه که با نگاه به تحولات آتی ایران و جهان ترجمه و تدوین شده, مولف کوشیده است با طرح مباحث متعددی در زمینههای بازاریابی, مذاکرات تجاری, فروش, تجارت بینالملل, صادرات و گردشگری به نیازهای امروز جامعه ایران در نظام رو به گسترش مبادلات ملی و بینالمللی ـ با توجه به تکنولوژیهای پیشرفته و روزآمد ـ پاسخ دهد .در کتاب حاضر, مقوله 'بازاریابی صنعتی 'با اشاره به اصول و روشهای آن به تفصیل تشریح میشود .این کتاب برای مدیران و دانشجویان علوم اداری, در چهارده فصل با عناوینی از این دست سامان یافته است' :بازاریابی چیست', 'کسب اطلاعات', 'بازاریابی محصولات جدید', 'تعیین قیمت', 'برنامهریزی برای رقابت', 'چه چیز باعث میشود مردم خرید کنند', 'به دست آوردن حسن شهرت 'و 'گرفتن حداکثر بهره از نیروی فروش .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
عراق دانشگاه تهران انتخابات حسن روحانی مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت دولت سیزدهم چین رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی
ایران بارش باران تهران هواشناسی یسنا هلال احمر روز معلم آتش سوزی پلیس معلم سیل شهرداری تهران
سهام عدالت قیمت خودرو قیمت طلا بازار خودرو حقوق بازنشستگان قیمت دلار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران ارز
عمو پورنگ لیلا بلوکات سریال موسیقی پردیس پورعابدینی تلویزیون عفاف و حجاب صداوسیما مسعود اسکویی سینمای ایران سینما
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه حماس ترکیه نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
هوش مصنوعی اینستاگرام اپل گوگل تبلیغات ناسا دبی
خواب فشار خون کبد چرب