پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت استراتژیک در بازرگانی و صنایع


مدیریت استراتژیک در بازرگانی و صنایع
نویسنده : ابراهیمی‌نژاد - مهدی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۸/۱۱
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۳۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۹-۴۳۷-۱

در این کتاب طی نه فصل, مطالبی در خصوص مدیریت استراتژیک در بنگاه‌ها و شرکت‌های کوچک صنعتی و بازرگانی, برای دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی جمع آمده است . نگارنده با اقتباس از مفاهیم, تئوری‌ها و معیارهای گوناگون نظام‌های بازرگانی بر آن است خوانندگان را با پدیده‌ها و تحولات مدیریت استراتژیک آشنا نماید . 'مفهوم مدیریت استراتژیک', 'فرآیند تصمیم‌گیری استراتژیک', 'تئوری‌های تصمیم‌گیری', 'فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک', 'عناصر مدیریت استراتژیک', و 'عوامل محیطی و تاثیر آن بر روند فعالیت‌های موسسات بازرگانی و صعنتی ' از جمله موضوعاتی است که نگارنده به شرح آن اهتمام کرده است .