پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
مدیریت استراتژیک در بازرگانی و صنایع
نویسنده : ابراهیمینژاد - مهدی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۸/۱۱
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۳۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۹-۴۳۷-۱
در این کتاب طی نه فصل, مطالبی در خصوص مدیریت استراتژیک در بنگاهها و شرکتهای کوچک صنعتی و بازرگانی, برای دانشجویان رشتههای مدیریت بازرگانی جمع آمده است . نگارنده با اقتباس از مفاهیم, تئوریها و معیارهای گوناگون نظامهای بازرگانی بر آن است خوانندگان را با پدیدهها و تحولات مدیریت استراتژیک آشنا نماید . 'مفهوم مدیریت استراتژیک', 'فرآیند تصمیمگیری استراتژیک', 'تئوریهای تصمیمگیری', 'فرآیند برنامهریزی استراتژیک', 'عناصر مدیریت استراتژیک', و 'عوامل محیطی و تاثیر آن بر روند فعالیتهای موسسات بازرگانی و صعنتی ' از جمله موضوعاتی است که نگارنده به شرح آن اهتمام کرده است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه روز معلم مجلس شورای اسلامی دولت رهبر انقلاب نیکا شاکرمی دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی تهران پلیس زلزله قوه قضاییه پلیس راهور شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران تورم حقوق بازنشستگان
سریال نمایشگاه کتاب فیلم سینمایی عفاف و حجاب تلویزیون جواد عزتی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس اوکراین نوار غزه انگلیس نتانیاهو یمن افغانستان ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس استقلال فوتبال سپاهان تراکتور علی خطیر لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید باشگاه استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی تلفن همراه اپل اینستاگرام گوگل همراه اول فرودگاه واکسن تبلیغات ناسا پهپاد
سرطان کبد چرب فشار خون بیمه کاهش وزن بیماری قلبی دیابت مسمومیت داروخانه