پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
سرگرمی،تنوع و جذابیت / عیدی سیما به مخاطب
تلویزیون به عنوان یكیاز پرمخاطبترین رسانههای جمعی كهاز وجوه سرگرمی بسیاری برای پركردن اوقات بیكاری مخاطبان درقالب گروههای سنی مختلف از جایگاه ویژهای برخوردار است.
آگاهی از نیاز و ذائقه مخاطب به همراه برنامهریزی دقیق و آشنایی به تولیدات برتر و سرگرمكننده بصری دنیا زمینهای برای توفیق رسانه تلویزیون درجلب نظر و رضایت مخاطب درایام خاص چون نوروز است.
سیما كارنامه نسبتا مقبولی در نوروز ۸۴از نظرخرید، انتخاب و پخش آثار سینمایی جهان ارایه كرد و رضایت مخاطبان سختگیر را تا حدودی جلب كرد.
بهاعتقاد كارشناسان، تغییرات مثبت برنامهای در حوزههای مختلف مدیریتی سیما و حضور صاحبنظران در پخش خریدهای خارجی ضریب خطا در انتخاب و در نهایت پخش را در دوسال گذشته به حداقل رسانده است.
هرچند كه سطح ذائقه مخاطب در رویاروییباشبكههایمختلف ومتنوع ماهوارهای، اینترنت و شبكه نمایش خانگی و دسترسی آسان به آخرین محصولات بصری جهان در افزاش یافته، اما رغبت برای دیدن آثارسینمایی از جعبه وطنی بیشتر است.
صدای زنگ نوروز به گوش میرسد و با توجه به برخی تنگناهای اقتصادی كه تعداد زیادی از مردم را از سیر و سفرباز میدارد و دیدن تلویزیون به عنوان ارزانترین وسیله سرگرمی بیشترین اوقات مخاطبان را به خود اختصاص میدهد.
ایام فراغت نوروزی بستری برای آشتی مخاطبان باتلویزیون و پخش آثار موجه برگرفته از نیاز جامعه، افزایش اعتماد و نشانگر ضریب موفقیت این رسانه است.
انتخاب آثار برجسته و جدید سینمای جهان درقالب گونههای مختلف و متنوع میتواند اسباب نشاط خانوادهها درایام نوروز باشد و اوقات را برای آنها سرگرمكننده نماید.
به اعتقاد صاحب نظران، انتخاب و نمایش آثار برجسته تكراری هرچند برای مخاطب خاص خالیاز لطف نیست اما هیچ گاه مخاطبان گسترده را راضی نخواهد كرد.
آگاهی از نیاز و ذائقه مخاطب به همراه برنامهریزی دقیق و آشنایی به تولیدات برتر و سرگرمكننده بصری دنیا زمینهای برای توفیق رسانه تلویزیون درجلب نظر و رضایت مخاطب درایام خاص چون نوروز است.
سیما كارنامه نسبتا مقبولی در نوروز ۸۴از نظرخرید، انتخاب و پخش آثار سینمایی جهان ارایه كرد و رضایت مخاطبان سختگیر را تا حدودی جلب كرد.
بهاعتقاد كارشناسان، تغییرات مثبت برنامهای در حوزههای مختلف مدیریتی سیما و حضور صاحبنظران در پخش خریدهای خارجی ضریب خطا در انتخاب و در نهایت پخش را در دوسال گذشته به حداقل رسانده است.
هرچند كه سطح ذائقه مخاطب در رویاروییباشبكههایمختلف ومتنوع ماهوارهای، اینترنت و شبكه نمایش خانگی و دسترسی آسان به آخرین محصولات بصری جهان در افزاش یافته، اما رغبت برای دیدن آثارسینمایی از جعبه وطنی بیشتر است.
صدای زنگ نوروز به گوش میرسد و با توجه به برخی تنگناهای اقتصادی كه تعداد زیادی از مردم را از سیر و سفرباز میدارد و دیدن تلویزیون به عنوان ارزانترین وسیله سرگرمی بیشترین اوقات مخاطبان را به خود اختصاص میدهد.
ایام فراغت نوروزی بستری برای آشتی مخاطبان باتلویزیون و پخش آثار موجه برگرفته از نیاز جامعه، افزایش اعتماد و نشانگر ضریب موفقیت این رسانه است.
انتخاب آثار برجسته و جدید سینمای جهان درقالب گونههای مختلف و متنوع میتواند اسباب نشاط خانوادهها درایام نوروز باشد و اوقات را برای آنها سرگرمكننده نماید.
به اعتقاد صاحب نظران، انتخاب و نمایش آثار برجسته تكراری هرچند برای مخاطب خاص خالیاز لطف نیست اما هیچ گاه مخاطبان گسترده را راضی نخواهد كرد.
منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه روز معلم مجلس شورای اسلامی دولت رهبر انقلاب نیکا شاکرمی دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی تهران پلیس زلزله قوه قضاییه پلیس راهور شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران تورم حقوق بازنشستگان
سریال نمایشگاه کتاب فیلم سینمایی عفاف و حجاب تلویزیون جواد عزتی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس اوکراین نوار غزه انگلیس نتانیاهو یمن افغانستان ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس استقلال فوتبال سپاهان تراکتور علی خطیر لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید باشگاه استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی تلفن همراه اپل اینستاگرام گوگل همراه اول فرودگاه واکسن تبلیغات ناسا پهپاد
سرطان کبد چرب فشار خون بیمه کاهش وزن بیماری قلبی دیابت مسمومیت داروخانه