سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت بازار جهانی 'بازاریابی بین‌المللی'


مدیریت بازار جهانی 'بازاریابی بین‌المللی'
نویسنده : رضایی‌نژاد - عبدالرضا
ویراستار : جوادی - رمضان
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۱۰/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۰-۱۴۴-۶

'مدیریت بازار جهانی 'در سه بخش به مباحثی در باب 'بازاریابی بین‌المللی' اختصاص دارد .نگارنده در بخش نخست, ابتدا تعریفی از بازاریابی بین‌المللی در اقتصاد جهانی به دست می‌دهد, سپس نظریه‌های رفتار صادراتی و فرآیند بین‌المللی شدن کالاها و خدمات را به تفصیل بیان می‌کند و در انتها راهبردهای ورود به بازار خارجی (در قالب سرمایه‌گذاری) را برمی‌شمارد .در بخش دوم موضوعاتی نظیر' :تصمیم‌گیری در زمینه قراردادها', 'قیمت‌گذاری, اعتبار و شرایط داد و ستد', و 'تدارکات و کانال‌های پخش 'تشریح می‌شود .بخش سوم نیز به بررسی 'تکنیک‌های بازاریابی جهانی رایج در کشورهای ژاپن', 'نیجریه', 'چین', 'اروپای غربی و خاوری 'اختصاص می‌یابد .