پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا

تعهدات رنو : کیفیت،سودآوری،رشد


تعهدات رنو : کیفیت،سودآوری،رشد
کیفیت نقطه پرگار اهداف رنو است. برنامه « تعهدات رنو تا سال ۲۰۰۹ » همانگونه که از نامش پیداست، یک مسئولیت و تعهد است. تعهد من و همینطور تعهد شما. تعهدی که بر شانه تمامی فعالیت های کیفیت سنگینی می کند. به همین دلیل از شما می خواهم تا این تعهد را با عزمی راسخ، با اطمینان و با قدرت به انجام برسانید .
در پس هر سه تعهدی که در برنامه « تعهدات رنو تا سال ۲۰۰۹ » تعیین شده اند، مبحث کیفیت نهفته است.
۱) کیفیت :
مدل آینده لاگونا Laguna ، اولین خودرویی خواهد بود که در قالب برنامه « تعهدات رنو تا سال ۲۰۰۹ » به بازار عرضه خواهد شد. این نشانه است : اگر رنو موفق شود در پایین ترین سطح رده خودروهای لوکس خود، کیفیت مورد نظر را تامین کند، آنگاه خواهیم توانست کیفیت را در تمامی رده ها تامین کنیم .
ما به تلاش های خود برای بهبود کیفیت ادامه می دهیم. از درس های گذشته نیز بسیار آموخته ایم و با تجربه، خودروی آتی لاگونا را از بدو ورود در سال ۲۰۰۷، در میان سه مدل برتر از دیدگاه کیفیت محصول و خدمات قرار خواهیم داد.
۲) سود آوری :
تلاش برای دوام و ماندگاری خودرو و مهار هزینه های گارانتی می تواند به افزایش ارزش محصول برای مشتری بیانجامد که یکی از عوامل دستیابی به حاشیه سود عملیاتی ۶% در سال ۲۰۰۹ خواهد بود .
دوام خودرو یکی از معیارهای اصلی مشتریان برای ارزش گذاری خودرو می باشد. رنو برای تامین دوام مورد نظر مشتریان، بر روی سه موضوع تمرکز خواهد داشت : اطمینان بخشی ذاتی و طبیعی محصول، نگهداری برنامه ریزی شده و برخورد با مشتری، پیشرفت هایی که در زمینه کیفیت حاصل شده، باید در کاهش هزینه هایی متبلور شود که سازنده برای تعمیرات جزیی یا کلی، در شبکه خدمات متحمل آن می گردد ( تعمیر اتی که تحت پوشش قرار دادن گارانتی قرار می گیرند، برنامه های خدماتی یا سایر تعمیر اتی که تحت پوشش گارانتی نیستند ) .
۳) رشد :
هر گاه موفق شویم کیفیت را در کلیه پروژه های خود تضمین کنیم ـ در جریان های فرادستی، فرودستی و در تمامی دنیا ـ آنگاه می توانیم به حمایت و پشتیبانی از تعهد خود در بالا بردن میزان فروش بپردازیم، تا در سال ۲۰۰۹ موفق شویم ۸۰۰.۰۰۰ دستگاه خودروی بیشتری را به فروش برسانیم .
منبع : carx۱