شنبه, ۲۶ خرداد, ۱۴۰۳ / 15 June, 2024
مجله ویستا
خاطرات یک مشتری
![خاطرات یک مشتری](/mag/i/1/9xvei.jpg)
در این زمان همکار ایشان وارد فروشگاه شد و در بسته بندی و تحویل دستگاه به وی که مشغول صدور فاکتور برای من بود کمک کرد. فروشنده تازه وارد در حالی که بسته حاوی لپ تاپ را به دست من می داد در مقابل چند مشتری که به تازگی وارد مغازه شده بودند، گفت: «ایشان حساب شان را تسویه کرده اند؟» که به نظر من بیان این جمله چندان خوشایند نیامد. شاید بهتر بود به جای آن از این عبارت استفاده می کرد: «خدمت دیگری از دست من برمی آید؟» و با همکارش از قبل قرار می گذاشت که هرگاه این جمله بیان شد منظور این است که وجه خرید پرداخت شده است یا نه و تو در جواب بگو: «از خریدشان متشکریم. کارت فروشگاه را هم به ایشان بدهید تا هر امری داشتند در خدمت شان باشیم» که می فهمیم تسویه حساب انجام شده است و در غیر این صورت بگوییم: «اجازه بدهید کارهای مربوط به صدور فاکتور تمام شود.»دقت کنیم چه چیزی را چه موقع و به چه کسی می گوییم.
منبع : روزنامه سرمایه
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 سعید جلیلی محمدباقر قالیباف انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران قالیباف علیرضا زاکانی مصطفی پورمحمدی ریاست جمهوری
شهرداری تهران هواشناسی قتل سیل تهران سیلاب چالوس طوفان سازمان هواشناسی پلیس وزارت بهداشت آتش سوزی
چین قیمت دلار قیمت طلا همستر کامبت خودرو قیمت خودرو یارانه مسکن تورم حقوق بازنشستگان دلار بانک مرکزی
دیوارنگاره سینمای ایران عربستان جواد عزتی تلویزیون رسانه ملی سریال دفاع مقدس فیلم سینما
فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
رژیم صهیونیستی غزه روسیه جنگ غزه فلسطین آمریکا اوکراین عراق لبنان حماس علی باقری کنی یمن
فوتبال یورو 2024 پرسپولیس استقلال تیم ملی آلمان فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر جواد نکونام تیم ملی فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه استقلال
هوش مصنوعی ایلان ماسک اپل سامسونگ گوگل مایکروسافت تسلا ناسا
سرطان فشار خون گرمازدگی پیری مسواک زدن