شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
راهنمای مطالعه بازار و بازاریابی در امکانسنجی طرحهای صنعتی
نویسنده : نیاکانلاهیجی - علی
باهمکاری : حسنیفخرآبادی - محمدرضامحمدجانی - اسماعیل
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : DSR۱۷۱/۴/ن۹ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۷۲۷-۰۳-۱
مطالب این کتاب شامل گزیدهای از نتایج پروژهی تحقیقاتی 'بررسی جایگاه مطالعه بازار در ارزیابی پروژههای صنعتی' است که در دو بخش اصلی و 13 فصل سامان یافته است. در بخش اول تلاش شده تا مفهوم بازار از دیدگاه اقتصاد خرد بازشناسی شود و سپس با مروری بر رهنمودهای سازمانهای بین المللی در یک فرایند تاریخی, شیوه و سیاق تدوین مطالعات امکان سنجی در بخش باز تحلیل گردد. در ادامه با شرح مختصری از شرایط ساختاری بازارها در اقتصاد ایران, تنگناها, موانع و محدودیتهای پیش روی انجام مطالعات بازار در دو بخش ساختاری و اجرایی بررسی میشود. در بخش دوم پس از شناسایی عناصر موثر بر مطالعهی بازار سعی شده ساختار مناسبی برای انجام مطالعهی بازار پروژههای صنعتی طراحی و تدوین شود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان افغانستان انتخابات امیرعبداللهیان عراق جنگ دولت سیزدهم حجاب مجلس
سیل ایران تهران هواشناسی سیلاب شهرداری تهران سازمان هواشناسی باران فضای مجازی آتش سوزی یسنا هلال احمر
خودرو قیمت دلار قیمت خودرو مسکن دلار بانک مرکزی قیمت طلا تورم ارز بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو
صدا و سیما مسعود اسکویی صداوسیما دفاع مقدس بی بی سی موسیقی مهران غفوریان تلویزیون ساواک سریال سینمای ایران تبلیغات
رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین اسرائیل حماس روسیه آمریکا ترکیه انگلیس اوکراین نوار غزه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان لیگ برتر رئال مادرید باشگاه استقلال جواد نکونام بازی علی خطیر باشگاه پرسپولیس بایرن مونیخ
هوش مصنوعی اینستاگرام آیفون دیابت اپل عکاسی ناسا موبایل گوگل تلفن همراه
سلامت استرس طب سنتی کبد چرب فشار خون گرما