دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
مقدمهای بر زیباییشناسی و تعالی سازمانی
تاریخ نشر : ۸۴۰۹۱۹
تیراژ : ۲۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۵۸۶-۷۷-۱
رده دیویی : ۶۵۸.۳
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : حاجیمیرعرب - سیدمهدی
در نوشتار حاضر به ترتیب سه موضوع 'زیبایی'، 'دین' و 'سازمان' و ارتباط میان آنها با تاکید بر جایگاه انسان بر اساس کلام وحی و روایات دینی، بررسی گردیده است. بدین منظور در فصل نخست، مفهوم زیبایی و ارتباط آن با اخلاق و علم تبیین شده است. راههای شناخت زیبایی و مراتب آن از موضوعات بعدی این فصل است که در انتها به سه سوال در این زمینه پاسخ داده شده است. در فصل دوم، جلوههای درون و برون انسان از سه زاویهی فلسفه، روان شناسی و سازمان، بررسی میشود. درون و بیرون در دین، 'ایمان و عمل صالح'، در روان شناسی، 'انگیزه و رفتار، و در سازمان، 'باورها، اندیشهها و رفتار و ارتباطات'، نامیده میشود. در لایهی اول این فصل، سعی شده است که از منظر فلسفهی دینی به زیبایی نگریسته شود. در لایهی دوم، زیبایی و تاثیر آن بر درون انسان از دیدگاه دینی مطرح شده است. در لایهی سوم، سعی شده تا نشان داده شود که توجه به جنبههای زیبای دین، چگونه میتواند بر درون و برون انسان در عرصهی سازمانی اثر گذاشته و ارتباطات و رفتارها را بهبود بخشد. در آخرین لایه، محور مباحث، حول ارتباطات خلاقانهی عقلانی میگردد و سه مفهوم 'ارتباطات'، 'خلاقیت' و 'عقلانیت'، نقش کلیدی دارند. سرانجام سه مبحث انتهایی در فصل دوم، چکیدهی کل مباحث مطرح شده در کتاب را تشکیل میدهد و رویکردی کاملا سازمانی دارند.
تیراژ : ۲۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۵۸۶-۷۷-۱
رده دیویی : ۶۵۸.۳
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : حاجیمیرعرب - سیدمهدی
در نوشتار حاضر به ترتیب سه موضوع 'زیبایی'، 'دین' و 'سازمان' و ارتباط میان آنها با تاکید بر جایگاه انسان بر اساس کلام وحی و روایات دینی، بررسی گردیده است. بدین منظور در فصل نخست، مفهوم زیبایی و ارتباط آن با اخلاق و علم تبیین شده است. راههای شناخت زیبایی و مراتب آن از موضوعات بعدی این فصل است که در انتها به سه سوال در این زمینه پاسخ داده شده است. در فصل دوم، جلوههای درون و برون انسان از سه زاویهی فلسفه، روان شناسی و سازمان، بررسی میشود. درون و بیرون در دین، 'ایمان و عمل صالح'، در روان شناسی، 'انگیزه و رفتار، و در سازمان، 'باورها، اندیشهها و رفتار و ارتباطات'، نامیده میشود. در لایهی اول این فصل، سعی شده است که از منظر فلسفهی دینی به زیبایی نگریسته شود. در لایهی دوم، زیبایی و تاثیر آن بر درون انسان از دیدگاه دینی مطرح شده است. در لایهی سوم، سعی شده تا نشان داده شود که توجه به جنبههای زیبای دین، چگونه میتواند بر درون و برون انسان در عرصهی سازمانی اثر گذاشته و ارتباطات و رفتارها را بهبود بخشد. در آخرین لایه، محور مباحث، حول ارتباطات خلاقانهی عقلانی میگردد و سه مفهوم 'ارتباطات'، 'خلاقیت' و 'عقلانیت'، نقش کلیدی دارند. سرانجام سه مبحث انتهایی در فصل دوم، چکیدهی کل مباحث مطرح شده در کتاب را تشکیل میدهد و رویکردی کاملا سازمانی دارند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب آمریکا مجلس شورای اسلامی انتخابات چین شورای نگهبان دولت حجاب دولت سیزدهم جنگ رسانه
هواشناسی شهرداری تهران تهران قتل فضای مجازی سلامت سیلاب شهرداری سازمان هواشناسی باران سامانه بارشی آتش سوزی
قیمت دلار ایران خودرو خودرو بانک مرکزی قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن تورم یارانه
تئاتر محمدعلی علومی برنارد هیل تلویزیون سینمای ایران سریال مسعود اسکویی دفاع مقدس نمایشگاه کتاب صدا و سیما موسیقی سینما
دانش بنیان
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه اوکراین طوفان الاقصی نوار غزه نتانیاهو ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر نساجی عبدالله ویسی رئال مادرید لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام بازی بارسلونا
اینترنت اپل سامسونگ آیفون تبلیغات گوگل مایکروسافت باتری پهپاد عکاسی
سازمان غذا و دارو رژیم غذایی بیمه کاهش وزن سیگار توت فرنگی دندانپزشکی فشار خون