یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


مدیران فهیم و مفاهیم اساسی


مدیران فهیم و مفاهیم اساسی
نویسنده : کاظم - محمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۴/۰۹
رده دیویی : ۶۵۸.
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۰۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۲۲-۴۲۴-۸

در کتاب حاضر برخی از مفاهیم اساسی حوزه مدیریت برای مدیران تشریح شده است. نگارنده در ابتدای کتاب, هدف از نگارش کتاب را چنین بیان کرده است' :هدف این کتاب اشاعه درک صحیح از مفاهیمی است که به طور مستمر در بین مدیران و کارشناسان کاربرد دارد و با مطالعه آن می‌توان زمینه‌های تفاهم را در محیط های صنعتی, تولیدی و خدماتی گسترش داد .'مفاهیم مطرح شده در کتاب عبارت‌اند از' :مدیریت و رهبری', 'مشتری و مشتری‌شناسی', 'کالا و تولید', 'بازار و رقابت', 'بازرگانی و فروش', 'ارتباط و تبلیغات', 'توزیع و حمل و نقل 'و 'حسابداری و امور مالی .'در انتهای کتاب واژه‌نامه و نمایه موضوعی متن به چاپ رسیده است .