سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


روابط عمومی الکترونیک: اصول، مفاهیم، جایگاه


تاریخ نشر : ۸۴۰۳۲۹
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۸۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۷۵۷-۷۹-۰
رده دیویی : ۶۵۹.۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : سلطانی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : مومنی‌نورآبادی - مهدی

نویسنده در این نوشتار این موضوع را مطرح می‌سازد که 'انقلاب ارتباطات و اطلاعات به آن اندازه حیاتی و مهم است که در آینده‌ی نزدیک، به تنها معیار توسعه یافتگی کشورها تبدیل خواهد شد'. بر این اساس، وی نتیجه می‌گیرد که ''روابط عمومی الکترونیک' به عنوان یک ضرورت و نیاز غیر قابل انکار در شرایط جدید، مطرح است. 'جامعه‌ی اطلاعاتی' شرایط را به گونه‌ای مطرح می‌سازد که باید نگاه سنتی خود را نسبت به روابط عمومی تغییر دهیم و بدانیم که شروط بقا در چنین شرایطی درک صحیح و درست از کیفیت اطلاع‌رسانی الکترونیک است'. نویسنده با نگرش یاد شده مباحثی از این قبیل را عنوان می‌کند: 'جامعه‌ی اطلاعاتی و روابط عمومی'، 'نیازهای جامعه‌ی اطلاعاتی'، 'اقتصاد اطلاعات'، 'مدیریت اطلاعات و روابط عمومی'، 'انقلاب ارتباطات و تاثیر آن بر دانش روابط عمومی'، 'انواع رسانه‌های الکترونیکی و کاربرد آن‌ها در روابط عمومی'، 'روزنامه‌نگاری الکترونیک و کاربرد آن‌ها در روابط عمومی'، 'مدیریت وب سایت' و 'تبلیغات در اینترنت'.‌