سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا
کاتلر در مدیریت بازار
نویسنده : کاتلر - فیلیپ
مترجم : رضایینژاد - عبدالرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۲/۱۵
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۹۲-۰۴-۲
کتاب حاضر, طی چهار بخش, به مباحثی در باب 'بازاریابی 'اختصاص دارد. نگارنده در بخش نخست ضمن به دست دادن تعریفی از بازاریابی, نحوه به کارگیری مدیریت بازار و کسب سود بیشتر را شرح میدهد ;سپس در بخش دوم مهمترین شیوههای بازاریابی را به تفصیل بیان میکند .نگارنده معتقد است 'اطلاعات و آگاهیهای هر شرکت بزرگترین امتیاز رقابتی است .'بخش سوم کتاب به بررسی بازاریابی اجرایی ')برنامهریزی و سازماندهی بازاریابی کارآمدتر 'و 'ارزیابی و کارکرد بازاریابی) 'اختصاص یافته و در بخش چهارم مباحثی در باب بازاریابی واریختی (دگرگونی گسترده و ساختاری) فراهم آمده است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سقوط بالگرد رئیسی سیدابراهیم رئیسی شهادت ایران سقوط بالگرد بالگرد حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم شهادت رئیسی شهادت سید ابراهیم رئیسی
هواشناسی تعطیلی مدارس تعطیلی ادارات تهران هلال احمر پلیس سیل قوه قضاییه شهرداری تهران مشهد سیل مشهد آموزش و پرورش
پیام تسلیت یارانه ایران خودرو بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو دلار بازار خودرو قیمت طلا حقوق بازنشستگان بازنشستگان
لیلا حاتمی شهید رئیسی ابراهیم حاتمی کیا تلویزیون سینما هنرمندان سینمای ایران شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زری خوشکام نمایشگاه کتاب رسانه ملی
قرآن تجهیزات پزشکی
رژیم صهیونیستی ترکیه اسرائیل روسیه چین آمریکا غزه فلسطین جنگ غزه حماس اوکراین ولادیمیر پوتین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال منچسترسیتی تراکتور بازی باشگاه استقلال
سامسونگ هوش مصنوعی تبلیغات اپل موبایل نمایشگاه ایران هلث هواپیما اینترنت
رژیم غذایی خواب آلزایمر زیبایی استرس کاهش وزن طبیعت