چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
هنگام انتقاد بر روی مشکل تمرکز کنید
▪ با طرح بهموقع موضوع، بدون تاخیر انتقاد کنید و انتقاد خود را به شخص موردنظر بیان کنید نه به دیگران.
▪ مشکل یا رفتاری را که میخواهید تغییر کند به طور شفاف و واضح بیان کنید.
▪ با دقت توضیح دهید که چرا این رفتار نمیتواند پذیرفته شود و چگونه بر روی کار تاثیر میگذارد.
▪ از فرد بخواهید که دلایل سوءرفتار خود را توضیح دهد. سعی کنید از حالات تهاجمی و تمسخرآمیز بپرهیزید.
▪ بر روی مشکل تمرکز کنید نه بر روی مسائل شخصی. از شخص بخواهید که پیشنهاداتی برای چگونگی حل مشکل ارائه دهد.
▪ حمایت خود را در پیدا کردن راهحل ارائه و بر سر اقدامات مناسب توافق کنید.
منبع : خبرگزاری ایسنا
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
روز معلم ایران معلمان رهبر انقلاب نیکا شاکرمی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی مجلس بابک زنجانی حجاب شورای نگهبان شهید مطهری
تهران هواشناسی شهرداری تهران سیل پلیس علیرضا زاکانی آموزش و پرورش قوه قضاییه بارش باران سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت دلار خودرو قیمت خودرو دلار ایران خودرو دولت قیمت طلا بانک مرکزی سایپا بازار خودرو کارگران تورم
فضای مجازی تلویزیون رادیو سریال سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم تئاتر موسیقی نون خ
دانش بنیان مکزیک
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین آمریکا غزه جنگ غزه نوار غزه روسیه چین حماس عربستان اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس تراکتور رئال مادرید بایرن مونیخ سپاهان لیگ قهرمانان اروپا باشگاه استقلال لیگ برتر بازی باشگاه پرسپولیس
همراه اول وزیر ارتباطات دبی پهپاد تبلیغات اپل ناسا نخبگان گوگل ماه
کبد چرب میوه دیابت کاهش وزن ویتامین بیماری قلبی مسمومیت خواب قهوه طول عمر