شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


راهبردهای مدیریت: برای مدیران اجرایی کارشناسان ارشد طراحی راهبرد دانشجویان مدیریت در مقاطع تحصیلی مختلف


تاریخ نشر : ۸۵۰۱۲۱
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۵۷۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۴۰۲۸-۹-۶
شماره کنگره : ۸۵۱۲۱۰۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
محل نشر : تهران
جلد : گالینگور
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : رحمان‌سرشت - حسین

کتاب حاضر برای دانشجویان مدیریت بازرگانی در چهار بخش 'تعریف و مفاهیم مدیریت'، 'جهت‌گیری راهبردی'، 'راهبرد واحد تجاری/ خدماتی راهبردی' و 'راهبردهای عملیاتی، ارزشیابی‌ها و موانع اجرا' این موضوعات را دربر دارد: مفهوم و سیمای راهبردی، خاستگاه مواضع راهبردی، راهبرد در عمل، اهمیت، مزایا و کاستی‌های راهبردهای تدوینی، مدیریت راهبردی، راهبردهای کلیت فعالیت‌ها، راهبرد و الگوهای تعیین موقعیت فعالیت‌ها، روش‌هایی برای تعیین جایگاه راهبردی، راهبردهای عمومی و مزیت رقابتی واحدهای تجاری یا خدماتی، راهبرد واحد تجاری راهبردی، طراحی راهبرد واحد تجاری/ خدماتی راهبردی به روش دیگر، روش‌های سازماندهی برای طراحی راهبرد، برنامه‌ریزی برای اجرای راهبرد، ارتقای عملکرد داخلی در چارچوب راهبردهای عملیاتی، ارزشیابی کلی گزینه‌های راهبردی، و موانع عام و خاص طراحی راهبرد تدوینی.