یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
راهنمای تحقیقات بازاریابی
مترجم : علیمیرزایی - سعید
ویراستار : شریعتیراد - سمیهوثوقی - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۴/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ر۲۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۸۹۰-۲۹-۲
در کتاب, ابتدا ضرورت تحقیقات بازاریابی و اصول مربوط به آن, سپس مراحل تحقیق بازاریابی ـ با استفاده از روش علمی ـ به گونه کاربردی تبیین گردیده است. افزون بر آن, انواع فرمهای مورد استفاده در تحقیقات بازاریابی در کتاب آورده شده است. 'چارچوبی که در این کتاب برای اجرای تحقیقات بازاریابی در کسب و کارهای کوچک در نظر گفته شده همان چارچوب ممیزی اطلاعات است. این فرایند ساده به نیازهای اطلاعاتی و روشهای تامین آنها با استفاده از روشهای مناسب تحقیق اشاره و تاکید دارد. در هر مرحله از عمر یک شرکت میتوان از ممیزی اطلاعات برای بازنگری و ارزیابی فرایند بازاریابی در داخل شرکت استفاده کرد'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی ایران مجلس مجلس دوازدهم انتخابات انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم ستاد انتخابات کشور رهبر انقلاب رئیس جمهور
تهران هواشناسی شهرداری تهران زلزله فضای مجازی سیل سازمان هواشناسی وزارت بهداشت آتش سوزی پلیس قتل بارش باران
قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا خودرو گاز حقوق بازنشستگان بازار خودرو بورس بانک مرکزی نمایشگاه نفت ایران خودرو مالیات
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران رضا عطاران کیانوش عیاری تلویزیون سینمای ایران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس سینما سریال کتابخانه
فناوری
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس سازمان ملل افغانستان رفح اوکراین
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر هوادار رئال مادرید باشگاه پرسپولیس سپاهان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی باشگاه استقلال
هوش مصنوعی همراه اول خورشید شفق قطبی ناسا ایالات متحده ایلان ماسک اپل نوآوری گوگل عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
سرطان درمان و آموزش پزشکی تغذیه آلزایمر رژیم غذایی فشار خون قهوه زیبایی بارداری توت فرنگی