یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
یادگیری خردسالان: تکلم و تفکر: در خانه و در مدرسه: قابل استفاده برای دانشجویان رشتههای علوم تربیتی و روانشناسی، والدین، مربیان و پژوهشگران
تاریخ نشر : ۸۴۰۸۰۴
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۶۴۴-۳۸-۸
رده دیویی : ۱۵۵.۴۲۳۳۱۵
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : تیزارد - باربارا
نویسنده : هاکس - مارتین
مترجم : جوانمرد - غلامحسین
گزارش حاضر، دربارهی ارزیابی گفت و گوی دختر بچههای چهارساله در کودکستان با معلمهایشان و در خانه با مادرانشان است. بر اساس این پژوهش، نگارنده میگوید: 'گفت و گوی کودکان با معلمان در مقایسه با گفت و گو با مادران، کاملا فرق میکرد، پرمایگی، عمق و تنوعی که مشخصهی مکالمات موجود در خانه بود، در کودکستان از بین میرفت. هم چنین حس تقلای ذهنی و تلاش برای برقراری ارتباط از هر دو طرف، جزء این مشخصهها بود: اما این کودکی که در کودکستان بود، دیگر آن کودک معمایی و پرسشگر در خانه، نبود. در کودکستان، کودک هنگام صحبت کردن با کارکنان، آرام به نظر میرسید و گفت گوهای او اساسا بیشتر به جواب دادن سئوالات محدود میشد تا پرسیدن آنها و یا این کودک در مورد کودکان دیگر و وسایل بازی کمتر به مبادلهی کلاس میپرداخت. این تفاوتها، بین گفت و گوهای خانه و کودکستان، به ویژه در رابطه با کودکان طبقه پایین، امر مسلمی بود. در مقایسه با کودکان طبقهی متوسط، کودکان طبقهی پایین به احتمال بیشتری ساکت بودند، در گفت و گو نقش منفعلانهای بازی میکردند و از پرسش، امتناع میکردند'.
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۶۴۴-۳۸-۸
رده دیویی : ۱۵۵.۴۲۳۳۱۵
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : تیزارد - باربارا
نویسنده : هاکس - مارتین
مترجم : جوانمرد - غلامحسین
گزارش حاضر، دربارهی ارزیابی گفت و گوی دختر بچههای چهارساله در کودکستان با معلمهایشان و در خانه با مادرانشان است. بر اساس این پژوهش، نگارنده میگوید: 'گفت و گوی کودکان با معلمان در مقایسه با گفت و گو با مادران، کاملا فرق میکرد، پرمایگی، عمق و تنوعی که مشخصهی مکالمات موجود در خانه بود، در کودکستان از بین میرفت. هم چنین حس تقلای ذهنی و تلاش برای برقراری ارتباط از هر دو طرف، جزء این مشخصهها بود: اما این کودکی که در کودکستان بود، دیگر آن کودک معمایی و پرسشگر در خانه، نبود. در کودکستان، کودک هنگام صحبت کردن با کارکنان، آرام به نظر میرسید و گفت گوهای او اساسا بیشتر به جواب دادن سئوالات محدود میشد تا پرسیدن آنها و یا این کودک در مورد کودکان دیگر و وسایل بازی کمتر به مبادلهی کلاس میپرداخت. این تفاوتها، بین گفت و گوهای خانه و کودکستان، به ویژه در رابطه با کودکان طبقه پایین، امر مسلمی بود. در مقایسه با کودکان طبقهی متوسط، کودکان طبقهی پایین به احتمال بیشتری ساکت بودند، در گفت و گو نقش منفعلانهای بازی میکردند و از پرسش، امتناع میکردند'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
حسین امیرعبداللهیان مصر سازمان همکاری اسلامی دولت سیستان و بلوچستان جنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس حسن روحانی
تهران شهرداری تهران یسنا سیل هواشناسی بارندگی سازمان هواشناسی باران فضای مجازی آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
هوش مصنوعی سلامت تورم خودرو قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا مسکن دلار بازار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان
تلویزیون صدا و سیما مسعود اسکویی مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا امیرعبداللهیان انگلیس اوکراین نوار غزه ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال رئال مادرید پرسپولیس استقلال سپاهان لیگ برتر بازی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس علی خطیر جواد نکونام بایرن مونیخ
اینستاگرام اپل ناسا عکاسی تبلیغات گوگل کولر
کبد چرب فشار خون