شنبه, ۲۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 11 May, 2024
مجله ویستا


مبانی مدیریت بازاریابی


تاریخ نشر : ۸۴۰۱۱۵
تیراژ : ۲۲۰۰
تعداد صفحه : ۶۳۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۸۹۳-۴۳-۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : گالینگور
محل نشر : تهران
نویسنده : کاتلر - فیلیپ
مترجم : پارسائیان - علی

در این کتاب سعی شده اصول و مفاهیم اصل مدیریت بازاریابی به شیوه‌ای ساده ـ با این عناوین ـ تشریح شود: 'بازاریابی در سده‌ی بیست و یکم'، 'ایجاد ارزش برای مشتری، تامین رضایت وی و نگهداری او'، 'موفقیت در بازار از مجرای برنامه‌ریزی استراتژیک اجار و کنترل'، 'درک بازار، تقاضای بازار و محیط بازاریابی'، 'تجزیه و تحلیل بازارهای تجاری و رفتار خریدار'، 'رویارویی با رقابت'، 'مدیریت بر خط محصول و نام و نشان تجاری'، 'طرح‌ریزی مدیریت بر خدمات'، 'مدیریت در سازمان‌های خرده فروشی، عمده فروشی و تدارک بازار'، 'طرح‌ریزی سیستم ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی و مدیریت بر آن' و 'مدیریت بر بازاریابی مستقیم و بر شبکه'.