دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
نخستین قدم در ساخت آگهی رادیوئی و تلویزیونی
آیا شما هم برای گسترش کسب و کار خود میخواهید از رسانهٔ بزرگ رادیو و تلویزیون به منظور معرفی خدمات خود استفاده کنید؟
تردیدی نیست که هماکنون تلویزیون یکی از مؤثرترین رسانههای عمومی در جهان است و به همین دلیل بعضاً بهعنوان گرانترین رسانه هم نام برده میشود. تلویزیون، بهدلیل ضریب نفوذ بسیار بالا در میان خانوادهها و دسترسی ارزان و برنامههای متنوع، برای جذب شهروندان، رسانهای مطلوب برای صاحبان آگهی نیز به شمار میآید.
با توجه به اینکه تعرفههای آگهی در رادیو و تلویزیون گران بهنظر میرسد ولی با مقایسهٔ آن با سایر رسانهها نظیر روزنامه و بیلبورد، از نظر میزان نفوذ در مخاطب، حوزهٔ جغرافیائی تحت پوشش، دسترسی مخاطبان، جذابیتهای آگهی و در نهایت میزان بینندگان آگهی، به این نتیجه میرسیم که آگهی تلویزیون پرهزینه است ولی گران نیست!
اکنون که میخواهید آگهی خود را از تلویزیون پخش کنید، اولین اقدام چیست؟ اقدام به ساخت آگهی میکنید؟ بهدنبال تنظیم قرارداد پخش آگهی میروید؟ یا...؟
اولین قدم انتخاب یک شرکت تبلیغاتی بهعنوان مشاور تبلیغاتی است. بهدلیل حجم زیاد اطلاعات در مورد مقررات ساخت و پخش و سایر تسهیلات و شیوههای پخش آگهی، مشاور با کسب اطلاعات شما و جمعبندی شرایط پخش، بهترین امکان را برای شما ارائه و با همفکری با شما نسبت به اجراء سفارشات شما اقدام میکند.
وظیفهٔ مشاور تبلیغاتی چیست؟
مشاور تبلیغاتی بایستی ضوابط قانونی و مقررات ساخت و پخش آگهی را با صاحب آگهی در میان بگذارد و ایشان را با شرایط لازم برای عقد قرارداد آگاه سازد.
در صورتیکه شما دارای مجوزهای لازم برای عقد قرارداد با صدا و سیما باشید، قدم بعدی بحث بر چگونگی ساخت آگهی از نظر مضمون، تکنیک، مدت زمان آگهی و سایر جزئیات آگهی است.
در این موارد تجربیات ”مشاور“ و سوابق ”تیم تولید خلاقیت“ وی، در ارائهٔ طرحهای بکر و جذاب، عامل مؤثر در کسب نتیجهٔ مطلوب از برنامهٔ تبلیغاتی به شمار میرود.
مخاطب آگهی شما کیست؟
چه کسانی از کالا یا خدمات شما استفاده میکنند؟ برنامههای موردنظر آنان در کدام شبکه و در چه ساعاتی پخش میشود؟
پخش آگهی در محلهای گرانقیمت، متضمن دریافت نتیجه نیست! یک مشاور خلاق، قبل از هر کاری با برنامهریزی دقیق برای ساخت آگهیهای لازم (براساس شناخت از مخاطبان) و نیز تنظیم برنامهٔ پخش آگهی، خیال شما را آسوده میکند.
وقتی پخش آگهی از رسانه شروع میشود بخش عمدهای از وظایف مشاور انجام شده است! پس قبل از هر اقدام عملی، مشاور مورد اعتماد خود را انتخاب کنید و سپس از او بخواهید که برای شما طرح و برنامهٔ خود را برای ساخت و پخش آگهی ارائه دهد و پس از تأیید، اجراء آن را از او بخواهید.
حمید کلامی
تردیدی نیست که هماکنون تلویزیون یکی از مؤثرترین رسانههای عمومی در جهان است و به همین دلیل بعضاً بهعنوان گرانترین رسانه هم نام برده میشود. تلویزیون، بهدلیل ضریب نفوذ بسیار بالا در میان خانوادهها و دسترسی ارزان و برنامههای متنوع، برای جذب شهروندان، رسانهای مطلوب برای صاحبان آگهی نیز به شمار میآید.
با توجه به اینکه تعرفههای آگهی در رادیو و تلویزیون گران بهنظر میرسد ولی با مقایسهٔ آن با سایر رسانهها نظیر روزنامه و بیلبورد، از نظر میزان نفوذ در مخاطب، حوزهٔ جغرافیائی تحت پوشش، دسترسی مخاطبان، جذابیتهای آگهی و در نهایت میزان بینندگان آگهی، به این نتیجه میرسیم که آگهی تلویزیون پرهزینه است ولی گران نیست!
اکنون که میخواهید آگهی خود را از تلویزیون پخش کنید، اولین اقدام چیست؟ اقدام به ساخت آگهی میکنید؟ بهدنبال تنظیم قرارداد پخش آگهی میروید؟ یا...؟
اولین قدم انتخاب یک شرکت تبلیغاتی بهعنوان مشاور تبلیغاتی است. بهدلیل حجم زیاد اطلاعات در مورد مقررات ساخت و پخش و سایر تسهیلات و شیوههای پخش آگهی، مشاور با کسب اطلاعات شما و جمعبندی شرایط پخش، بهترین امکان را برای شما ارائه و با همفکری با شما نسبت به اجراء سفارشات شما اقدام میکند.
وظیفهٔ مشاور تبلیغاتی چیست؟
مشاور تبلیغاتی بایستی ضوابط قانونی و مقررات ساخت و پخش آگهی را با صاحب آگهی در میان بگذارد و ایشان را با شرایط لازم برای عقد قرارداد آگاه سازد.
در صورتیکه شما دارای مجوزهای لازم برای عقد قرارداد با صدا و سیما باشید، قدم بعدی بحث بر چگونگی ساخت آگهی از نظر مضمون، تکنیک، مدت زمان آگهی و سایر جزئیات آگهی است.
در این موارد تجربیات ”مشاور“ و سوابق ”تیم تولید خلاقیت“ وی، در ارائهٔ طرحهای بکر و جذاب، عامل مؤثر در کسب نتیجهٔ مطلوب از برنامهٔ تبلیغاتی به شمار میرود.
مخاطب آگهی شما کیست؟
چه کسانی از کالا یا خدمات شما استفاده میکنند؟ برنامههای موردنظر آنان در کدام شبکه و در چه ساعاتی پخش میشود؟
پخش آگهی در محلهای گرانقیمت، متضمن دریافت نتیجه نیست! یک مشاور خلاق، قبل از هر کاری با برنامهریزی دقیق برای ساخت آگهیهای لازم (براساس شناخت از مخاطبان) و نیز تنظیم برنامهٔ پخش آگهی، خیال شما را آسوده میکند.
وقتی پخش آگهی از رسانه شروع میشود بخش عمدهای از وظایف مشاور انجام شده است! پس قبل از هر اقدام عملی، مشاور مورد اعتماد خود را انتخاب کنید و سپس از او بخواهید که برای شما طرح و برنامهٔ خود را برای ساخت و پخش آگهی ارائه دهد و پس از تأیید، اجراء آن را از او بخواهید.
حمید کلامی
منبع : ماهنامه عصر تبلیغات و بازاریابی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران آمریکا شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی
سلامت هواشناسی اصفهان شهرداری تهران تهران قتل فضای مجازی سیلاب سامانه بارشی سازمان هواشناسی آموزش و پرورش باران
بانک مرکزی خودرو بنزین بازار خودرو قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو دلار یارانه مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی موسیقی سریال مهران غفوریان
معماری
اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا نوار غزه جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر جواد نکونام رئال مادرید سپاهان بارسلونا بازی لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس
باتری اپل گوگل اینستاگرام آیفون مایکروسافت ناسا عکاسی سامسونگ
کاهش وزن دیابت توت فرنگی سیگار فشار خون کبد چرب