پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا

سرویس تلفنبانک تجارت


سرویس تلفنبانک تجارت
شماره عبور (رمز) اولیه، شماره‌ای است که پس از ثبت‌نام در شعبه، توسط سیستم شعبه تولید و در اختیار مشتری گذارده می‌شود.
● سرویس‌های ویژه:
سرویس‌های ویژه تنها قابل ارائه به اشخاص حقیقی می‌باشد و پس از برقراری ارتباط با مرکز تلفنبانک، وارد نمودن شماره حساب، ‌۱PIN و انتخاب کلید شماره ۵ به صورت ذیل قابل استفاده خواهد بود:
▪ نوع سرویس
▪ انتقال وجه بین حساب‌های بانکی
▪ پرداخت قبوض
▪ پیگیری پرداختهای غیر حضوری
▪ تغییر رمز برای پرداختهای غیر حضوری ‌۲ PIN
▪ خروج از سیستم
● نحوه ثبت
▪ انتخاب کلید شماره۱
▪ انتخاب کلید شماره۲
▪ انتخاب کلید شماره۳
▪ انتخاب کلید شماره۴
▪ انتخاب کلید شماره۹
<شماره رمز پرداخت‌های غیر حضوری یا شماره رمز ثانویه ‌۲ PIN به منظور استفاده ازس رویس‌های ویژه (انتقال وجه پرداخت قبوض) تولید می‌گردد.
● انتقال وجوه بین حسابهای معرفی شده در فرم ثبت‌نام:
متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از سرویس انتقال وجه می‌توانند برای هر یک از حسابهای معرفی شده (حسابهایی که از آنها برداشت می‌شود) تا ۵ شماره حساب فعال در بانک تجارت را برای انجام عملیات انتقال وجه (حسابهایی که می‌خواهید به آنها واریز شود) معرفی کنند.
این حسابها (حسابهای واریزی) می‌تواند متعلق به شما و یا دیگران باشد.در این مرحله حداکثر وجه قابل انتقال مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۰ ریال در هر روز کاری می‌باشد.
● پرداخت قبوض آب، برق، تلفن و...:
با استفاده از شناسه‌های پرداخت غیر حضوری مندرج در قبوض مصرفی شامل <شناسه قبض> و <شناسه پرداخت> و برقراری ارتباط با مرکز تلفنبانک، بانک نسبت به ثبت درخواست اقدام و شماره پیگیری درخواست مذکور را اعلا‌م می‌نماید.
مشتریان گرامی، پرداخت قبوض مصرفی از طریق سرویس تلفنبانک تجارت، بدون محدودیت مبلغ قابل انجام می‌باشد.
تاییدیه انجام درخواست مربوط به انتقال وجه و پرداخت قبوض:
پس از دریافت شماره پیگیری از مرکز تلفنبانک، در روز کاری بعد از طریق برقراری ارتباط با مرکز و وارد نمودن کلید شماره ۴ در قسمت سرویس‌های ویژه شماره پیگیری مورد نظر را وارد تا از صحت انجام درخواست مربوطه مطلع گردید.
منبع : روزنامه سیاست روز