دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی و مدیریت بازار


بازاریابی و مدیریت بازار
نویسنده : رنجبریان - بهرام
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۱/۰۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۲۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۸-۰۳۹-۱

کتاب مشتمل است بر بازاریابی, نیز مباحثی درباره ارتباط بین سازمان و بازار .دانشجویان مقاطع مختلف رشته‌های مدیریت و اقتصاد بازرگانی کتاب را با این مولفه‌ها مطالعه می‌کنند : ((آشنایی با بازاریابی و مدیریت بازار)), ((سیستم بازاریابی و محیط بازار)), ((بازار مصرف کننده و رفتار خرید)), ((بازراهای صنعتی)), ((سیستم‌های اطلاعات بازاریابی)), ((برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی)), ((تعیین راهبردهای بازاریابی)), ((ابزار برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی)), ((طراحی و توسعه محصولات)), ((راهبردهای ترکیب محصولات و مارک تجاری)), ((بسته‌بندی محصولات)), ((کانال‌های توزیع محصولات)), ((مفاهیم قیمت‌گذاری)), ((برنامه‌ریزی برای ترویج کالا)) و ((ابزار ترویج کالا)) .