چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
ماتاهاری، مأمور هـ ـ ۲۱ - Mata Hari, Agente Segreto H-21
سال تولید : ۱۹۶۴
کشور تولیدکننده : فرانسه و ایتالیا
محصول : اوژن لپیسیه
کارگردان : ژان لوئی ریشار
فیلمنامهنویس : فرانسوا تروفو و ریشار
فیلمبردار : میشل کلبر
آهنگساز(موسیقی متن) : ژرژ دلرو
هنرپیشگان : ژان مورو، ژان ترنتینیان، کلود ریش، فرانک ویلار، آلبر رمی، ماری دوبوآ، مارسل بربر و شارل دنر.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۵ دقیقه.
"ماتاهاری" (مورو) به فعالیتهای جاسوسی خود در طول جنگ جهانی اول ادامه میدهد. رؤسای آلمانیاش او را مأمور میکند که از "سروان فرانسوا لاسال" فرانسوی (ترنتینیان) اسناد لازم را به دست آورد؛ اما بهطور پیشبینی نشدهای دلباخته قربانی خود میشود. این عشق آرامآرام عوامل سقوطش را فراهم میآورد و در نهایت او را جلوی جوخه اعدام میبرد.
٭ این نسخه شستهرفته از ماجراهای جاسوسه معروف، روندی متفاوت و دور از انتظار دارد. فیلم بیش از آنکه تقدیر رمانتیک زندگی جاسوسه را مهم جلوه دهد، تصویر زنی را نشان میدهد که ناچار است جاسوس باشد. مورو این زن را به زیبائی بر پرده میآورد. تروفو که در کارهای خودش همیشه نوعی شیفتگیرا نسبت به شخصیتهای اصلی زن نشان میداد، در نگارش فیلمنامه مشارکت دارد. مورو بازیای درونی ارائه میدهد و اجازه میدهد که همه تناقضهای زن بهطور "طبیعی" هم در نقش جاری شود.گاهی بازی او با بداهه کاری همراه میشود. کارگردانی فیلم بهطور مؤثر پیش میرود، قصه خوب تعریف میشود اما هرگز ذات رمانتیک آن تام و تمام جلوه نمییابد.
کشور تولیدکننده : فرانسه و ایتالیا
محصول : اوژن لپیسیه
کارگردان : ژان لوئی ریشار
فیلمنامهنویس : فرانسوا تروفو و ریشار
فیلمبردار : میشل کلبر
آهنگساز(موسیقی متن) : ژرژ دلرو
هنرپیشگان : ژان مورو، ژان ترنتینیان، کلود ریش، فرانک ویلار، آلبر رمی، ماری دوبوآ، مارسل بربر و شارل دنر.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۵ دقیقه.
"ماتاهاری" (مورو) به فعالیتهای جاسوسی خود در طول جنگ جهانی اول ادامه میدهد. رؤسای آلمانیاش او را مأمور میکند که از "سروان فرانسوا لاسال" فرانسوی (ترنتینیان) اسناد لازم را به دست آورد؛ اما بهطور پیشبینی نشدهای دلباخته قربانی خود میشود. این عشق آرامآرام عوامل سقوطش را فراهم میآورد و در نهایت او را جلوی جوخه اعدام میبرد.
٭ این نسخه شستهرفته از ماجراهای جاسوسه معروف، روندی متفاوت و دور از انتظار دارد. فیلم بیش از آنکه تقدیر رمانتیک زندگی جاسوسه را مهم جلوه دهد، تصویر زنی را نشان میدهد که ناچار است جاسوس باشد. مورو این زن را به زیبائی بر پرده میآورد. تروفو که در کارهای خودش همیشه نوعی شیفتگیرا نسبت به شخصیتهای اصلی زن نشان میداد، در نگارش فیلمنامه مشارکت دارد. مورو بازیای درونی ارائه میدهد و اجازه میدهد که همه تناقضهای زن بهطور "طبیعی" هم در نقش جاری شود.گاهی بازی او با بداهه کاری همراه میشود. کارگردانی فیلم بهطور مؤثر پیش میرود، قصه خوب تعریف میشود اما هرگز ذات رمانتیک آن تام و تمام جلوه نمییابد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور رافائل گروسی حجاب انتخابات سید ابراهیم رئیسی رهبر انقلاب مجلس انتخابات مجلس
هواشناسی شهرداری تهران قتل تهران پلیس بارش باران شهرداری وزارت بهداشت آموزش و پرورش سیل فضای مجازی سلامت
خودرو قیمت طلا قیمت دلار حقوق بازنشستگان مالیات مسکن قیمت خودرو بازار خودرو ایران خودرو بانک مرکزی بورس قیمت
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب تلویزیون تئاتر سینما دفاع مقدس سینمای ایران سریال موسیقی فیلم صدا و سیما
اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه رفح روسیه حمله به رفح چین ترکیه نوار غزه اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر دورتموند ذوب آهن نساجی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی سپاهان
تبلیغات اپل گوگل سامسونگ آیفون ناسا مایکروسافت باتری فضا
رژیم غذایی طلاق سبک زندگی کمردرد چاقی ناباروری کنسرو زیبایی بیماران خاص کاهش وزن