پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


تبیین نقش و جایگاه نقاط تجاری در توسعه صادرات کالا و خدمات


تاریخ نشر : ۸۴۱۰۰۴
تیراژ : ۵۰۰
تعداد صفحه : ۳۸۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۶۹-۱۵۸-X
رده دیویی : ۳۸۲.۷۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
ویراستار : بشیری - احسان

کتاب حاضر، متضمن این مباحث است: تبیین نقش و جایگاه صادرات در تجارت بین‌المللی و برنامه‌های توسعه‌ی کشورها، تبیین مفهوم، کارکردها، و خدمات یک نقطه‌ی تجاری ایده‌آل، آشنایی با نقش سازمان‌های بین‌المللی در برنامه‌ی نقطه‌ی تجاری و جهت‌گیری و برنامه‌های آتی آن‌ها، آشنایی با وضعیت و خدمات نقطه‌ی تجاری ایران و نقاط تجاری منتخب دیگر کشورهای در حال توسعه، تبیین نقش و جایگاه صادرات در جهت‌گیری استراتژیک و برنامه‌های توسعه‌ی کشور، بررسی و تبیین نقش نقطه‌ تجاری ایران در توسعه‌ی صادرات غیر نفتی کشور، بررسی و تعیین نقاط ضعف و قوت و توسعه‌ی نقطه‌ی تجاری ایران از دیدگاه خبرگان، تحلیل SWOT توسعه‌ی نقطه‌ی تجاری ایران، تجزیه و تحلیل و انتخاب سمت و سوی استراتژیک توسعه‌ی نقطه‌ی تجاری ایران، تجزیه و تحلیل و انتخاب استراتژی‌های اصلی توسعه‌ی نقطه‌ی تجاری ایران، و تجزیه و تحلیل و انتخاب سیاست‌های کلان توسعه‌ی نقطه‌ی تجاری ایران.