جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
کارآموزی من - My Apprenticeship
سال تولید : ۱۹۳۹
کشور تولیدکننده : شوروی
محصول : سویوزدت فیلم
کارگردان : مارک دانسکوی.
فیلمنامهنویس : ایلیا گروزدف، برمبنای رمانی خود سرگذشتنامهای نوشته ماکسیم گورکی.
فیلمبردار : پیوتر یرمولوف.
آهنگساز(موسیقی متن) : لف شوارتس.
هنرپیشگان : الکسی لیارسکی، واروارا ماسالیتینووا و میخائیل ترویا نوفسکی.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۹ دقیقه.
"آلیوشا"ی نوجوان (لیارسکی) نزد عمویش به کار مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر کشتی استخدام میشود و رفاقتش را با آشپز کشتی محکم میکند. پس از مدتی دستیار یک شمایلنگار میشود و در این میان، یک بار به دیدن مادربزرگش میرود...
٭ دومین بخش از سه گانه گورکی، در سبک و ساختار اولیه بسیار شبیه بخش اول (کودکی گورکی، ۱۹۳۸) است، اما از سمبلیسم اغراق شده و تصویر پردازیهای ابتدائی، که بخش سوم (دانشگاههای من۷ ۱۹۴۰) به شدت از آن لطمه میبیند، بری است. در مجموع، فیلم ساختاری به مراتب نامنسجمتر نسبت به بخش اول دارد و بیشتر به گردآوری یک رشته مشاهدات از موقعیتهای مختلف اجتماعی در روسیه نزدیک میشود، که برخی از آنها مستند و درخشان هستند. این فصلهای منفرد، به گونهای یکنواخت و با استفاده از تاریک و روشن شدنهای صحنه به یکدیگر مرتبط میشوند و حرکت و زندگی در آنها، شکل و قالب نوعی میزانسن تآتری میگیرد.
کشور تولیدکننده : شوروی
محصول : سویوزدت فیلم
کارگردان : مارک دانسکوی.
فیلمنامهنویس : ایلیا گروزدف، برمبنای رمانی خود سرگذشتنامهای نوشته ماکسیم گورکی.
فیلمبردار : پیوتر یرمولوف.
آهنگساز(موسیقی متن) : لف شوارتس.
هنرپیشگان : الکسی لیارسکی، واروارا ماسالیتینووا و میخائیل ترویا نوفسکی.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۹ دقیقه.
"آلیوشا"ی نوجوان (لیارسکی) نزد عمویش به کار مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر مشغول میشود و شبها با شور و علاقه به مطالعه میپردازد. سپس بهعنوان کارگر کشتی استخدام میشود و رفاقتش را با آشپز کشتی محکم میکند. پس از مدتی دستیار یک شمایلنگار میشود و در این میان، یک بار به دیدن مادربزرگش میرود...
٭ دومین بخش از سه گانه گورکی، در سبک و ساختار اولیه بسیار شبیه بخش اول (کودکی گورکی، ۱۹۳۸) است، اما از سمبلیسم اغراق شده و تصویر پردازیهای ابتدائی، که بخش سوم (دانشگاههای من۷ ۱۹۴۰) به شدت از آن لطمه میبیند، بری است. در مجموع، فیلم ساختاری به مراتب نامنسجمتر نسبت به بخش اول دارد و بیشتر به گردآوری یک رشته مشاهدات از موقعیتهای مختلف اجتماعی در روسیه نزدیک میشود، که برخی از آنها مستند و درخشان هستند. این فصلهای منفرد، به گونهای یکنواخت و با استفاده از تاریک و روشن شدنهای صحنه به یکدیگر مرتبط میشوند و حرکت و زندگی در آنها، شکل و قالب نوعی میزانسن تآتری میگیرد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران انتخابات احمد وحیدی حسن روحانی حجاب پاکستان مجلس شورای اسلامی دولت دولت سیزدهم رهبر انقلاب نیکا شاکرمی مجلس
سیل هواشناسی تهران آتش سوزی یسنا شهرداری تهران قوه قضاییه پلیس روز معلم معلم آموزش و پرورش فضای مجازی
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا سازمان هواشناسی مالیات طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو حقوق بازنشستگان بانک مرکزی ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال عمو پورنگ ساواک سینمای ایران نمایشگاه کتاب مهران مدیری مسعود اسکویی سینما عفاف و حجاب
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان علی خطیر باشگاه استقلال لیگ برتر جواد نکونام بازی لیگ برتر ایران تراکتور رئال مادرید
هوش مصنوعی فناوری اپل گوگل ناسا مدیران خودرو تلفن همراه
طب سنتی خواب فشار خون کبد چرب