شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


تحقیق بازاریابی: سنجش و روش


تحقیق بازاریابی: سنجش و روش
نویسنده : تال - دونالدهاوکینز -
مترجم : صالح‌اردستانی - عباس
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۲/۱۲
رده دیویی : ۶۵۸.۳۸۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۸۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۲/ت۲ت۳
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۰۶۵-۴۲-X

کتاب حاضر حاوی مباحثی است درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد تحقیقات بازاریابی همراه با چگونگی سازماندهی آن که این عناوین را دربر می‌گیرد: 'تحقیقات بازاریابی در مرحله‌ی عمل', 'سیستم اطلاعات بازاریابی و سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری', 'فرایند تحقیق و طرح تحقیق', 'منابع داده‌های تحقیق', 'زمینه‌یابی بازرگانی حسابرسی‌ها و گروه‌های نمونه ثابت', 'تحقیقات زمینه‌یابی', 'محیط آزمایشی' و 'فنون سنجش در تحقیقات بازاریابی'.