یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
رسانههای متفاوت و مفاهیم متعدد بُردِ رسانهای
از مخاطبان رسانه کتاب دو تعريف عمده ارائه شده است: آنانکه به طور مرتب کتاب مىخوانند (جماعت کتابخوان) و آنهايى که کتاب مىخرند (بازار کتاب). برخى از خريداران کتاب در زمره جماعت کتابخوان قرار ندارند و جماعت کتابخوان نيز - به دليل وجود امکانات امانت گرفتن کتاب، استفاده مشترک افراد خانواده و نظاير اينها - داراى گسترهاى عين جماعت خريدار کتاب نيست. دو مقوله فوق نه باهم جمع مىشوند و نه انطباق کاملى دارند. گذشته از اين، جز اطلاعاتى که مىتوان از آمار امانات کتابخانهها يا فروش کتابفروشىها استخراج نمود، ديگر به ندرت اطلاعى در مورد هر يک از دو تعريف مذکور وجود دارد. البته مفهوم مخاطبان يک کتاب خاص ابهام اندکى دارد و شامل مجموعه خوانندگان واقعى آن کتاب در يک زمان مشخص مىشود، هر چند که مرزهاى اين مخاطبان چندان هم بديهى و مسلم نيستند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
حجاب دولت سیزدهم دولت مجلس شورای اسلامی مجلس جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور گشت ارشاد رئیسی امام خمینی سیدابراهیم رئیسی جنگ
تهران وزارت بهداشت آتش سوزی قتل شهرداری تهران پلیس سیل کنکور فضای مجازی زنان پایتخت سازمان سنجش
خودرو بازار خودرو هوش مصنوعی قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا بانک مرکزی سایپا مسکن ارز تورم ایران خودرو
سریال تلویزیون مهران مدیری سینمای ایران سینما کیومرث پوراحمد موسیقی سریال پایتخت فیلم ترانه علیدوستی قرآن کریم کتاب
اینترنت کنکور ۱۴۰۳
غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال پرسپولیس استقلال بازی جام حذفی فوتسال آلومینیوم اراک تیم ملی فوتسال ایران سپاهان تراکتور باشگاه پرسپولیس لیورپول
تبلیغات ناسا اپل سامسونگ فناوری نخبگان بنیاد ملی نخبگان آیفون ربات
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل