پنجشنبه, ۳ خرداد, ۱۴۰۳ / 23 May, 2024
مجله ویستا
اصول اساسی مدیریت استراتژیک: برای رشته های A.M.B, مدیریت بازرگانی, مدیریت صنعتی و دولتی
نویسنده : معروفی - فخرالدین
ویراستار : صدیقمحمدی - محمد
محل نشر : قم
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۱/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۷۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
نگارنده دراین کتاب تعاریف و راه کارهای مختلف در زمینه های مدیریت استراتژیک و نیز چگونگی پدید آمدن این قلمرو و علمی را تحلیل و بررسی می کند. 'مدیریت استراتژی مجموعه ای از تصمیمات و اقدامات مدیریتی است که منجر به همکاری عملی (اجرایی) دراز مدت می شود و آن شامل بررسی محیطی (داخلی و خارجی), تدوین استراتژی (استراتژی یا طراحی با دامنه وسیع), استراتژی اجرایی, ارزیابی و کنترل است. بنابراین مطالعه مدیریت استراتژیکی تاکید بر ارزیابی و آگاهی در مورد فرصت های خارجی, تهدیدات و همکاری ها, برتری ها و ضعف ها می باشد, که در اصل خط مشی تجارت نامیده می شود'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سقوط بالگرد رئیسی شهدای خدمت ابراهیم رئیسی شهید جمهور ایران شهادت شهادت ابراهیم رئیسی شهادت رئیسی سقوط بالگرد
تهران سازمان هواشناسی مترو شهرداری تهران کنکور شهر تهران بارش باران امتحانات نهایی پلیس آموزش و پرورش
قیمت دلار حقوق بازنشستگان قیمت خودرو قیمت طلا خودرو بازار خودرو دلار بورس یارانه سایپا ارز
تلویزیون هالیوود سالار عقیلی سینمای ایران سینما رسانه ملی آیت الله سید ابراهیم رئیسی هنرمندان شعر
کنکور ۱۴۰۳ دانش بنیان
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل حسین امیرعبداللهیان شهید خدمت غزه روسیه جنگ غزه آمریکا چین حماس سوریه
فوتبال استقلال پرسپولیس ناصر حجازی باشگاه استقلال رئال مادرید والیبال لیگ برتر باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران تیم ملی والیبال ایران فدراسیون فوتبال
هوش مصنوعی هلیکوپتر مایکروسافت اپل سامسونگ گوگل اینترنت فناوری
فشار خون افسردگی پوست آلزایمر کاهش وزن طول عمر سلامت روان