جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
سنجش کیفیت خدمات در بخش عمومی
نویسنده : الوانی - سیدمهدیریاحی - بهروز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۲۵
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۲/۱۵/فلا۷س۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۳۰۰-۳۰-۱
در این کتاب مدلهای مختلف اندازه گیری کیفیت خدمات در بخش عمومی, بحث و بررسی شده است. عناوین فصلهای کتاب عبارت اند از: ابعاد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی, چالشها, مشکلات و تنگناهای کاربرد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی, چارچوب عمومی اندازه گیری کیفیت خدمات در بخش عمومی, تجربیات دولتها در سنجش (اندازه گیری) کیفیت خدمات در بخش عمومی و چرا اندازه گیری کیفیت خدمات در بخش عمومی دشوار استŒ.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات احمد وحیدی عراق حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت نیکا شاکرمی مجلس روز معلم رهبر انقلاب شهید مطهری
ایران سیل هواشناسی تهران آتش سوزی شهرداری تهران قوه قضاییه پلیس آموزش و پرورش معلم فضای مجازی سلامت
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا سازمان هواشناسی مالیات دولت سیزدهم بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال ساواک عمو پورنگ سینمای ایران مهران مدیری تبلیغات مسعود اسکویی سینما عفاف و حجاب
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان باشگاه استقلال علی خطیر لیگ برتر جواد نکونام بازی لیگ برتر ایران تراکتور رئال مادرید
هوش مصنوعی اپل فناوری خودروهای وارداتی گوگل آیفون ناسا
فشار خون کبد چرب