چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
بانک و اقتصاد ـ شماره ۹۲، خرداد ۱۳۸۷
▪ درباره رابطه بانک مرکزی با دولت: ص ۶
▪ چند خبر: ص ۸
▪ تأسیس بانک قرضالحسنه/ بازخوانی گفتهها و نوشتهها/ اکبر پیروزفر: ص ۱۶
▪ مواظب خلط مبحثها باشیم!/ بحثی در مورد دغدغههای بیپایان بانک مرکزی در مورد صندوقهای قرضالحسنه/ دکتر مصطفی مهاجرانی: ص ۲۷
▪ قرضالحسنه در قانون و چشماندازهای آینده/ گفتگو با غلامحسین بزرگمنش: ص ۲۹
▪ عرضه کارتهای اعتباری گسترش مییابد: ص ۳۶
▪ بانکداری اسلامی، از ظهور تاکنون/ ترجمه محمدرضا شعبانزاد: ص ۳۸
▪ مشتری مداری یا مشتریستیزی؟/ ژیلا علیزاده: ص ۴۲
▪ مدیریت ریسک نقدینگی در بانکداری اسلامی/ ترجمه علیرضا صالحی: ص ۴۵
▪ توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند؟/ مقالهای در مورد علل عدم گسترش بانکداری اسلامی در مصر: ص ۴۶
▪ آینده شگفتانگیز بانکها/ میر محمد حسینینژاد نمین: ص ۴۸
▪ روشها و ابزارهای مکانیزاسیون بانکها/ اعظم هوشمند: ص ۴۹
▪ تازههای بانکداری/ تهیه و تنظیم: سیدحسین علوی لنگرودی: ص ۵۰
▪ اخلاق اقتصادی یا اقتصاد اخلاقی؟/ مبارزه با جرایم سازمان یافته/ دکترغلامحسن عبیری: ص ۵۴
▪ آشفتگی مالی و پیشبینیهای مخدوش/ ترجمه خسرو عزیزی: ص ۶۰
▪ مدیریت تجربه مشتری، گامی فراتر از مدیریت ارتباطات با مشتری/ تهیهکننده: ف. جانفرسا: ص ۶۲
▪ بحران بعدی/ سرمایهگذاری مستقیم و سرمایهگذاری در سهام در کشورهای در حال توسعه/ مترجمان: مهرشید متولی و شکوه سادات علیاکبری/ بخش یازدهم: ص ۶۶
▪ چند خبر: ص ۸
▪ تأسیس بانک قرضالحسنه/ بازخوانی گفتهها و نوشتهها/ اکبر پیروزفر: ص ۱۶
▪ مواظب خلط مبحثها باشیم!/ بحثی در مورد دغدغههای بیپایان بانک مرکزی در مورد صندوقهای قرضالحسنه/ دکتر مصطفی مهاجرانی: ص ۲۷
▪ قرضالحسنه در قانون و چشماندازهای آینده/ گفتگو با غلامحسین بزرگمنش: ص ۲۹
▪ عرضه کارتهای اعتباری گسترش مییابد: ص ۳۶
▪ بانکداری اسلامی، از ظهور تاکنون/ ترجمه محمدرضا شعبانزاد: ص ۳۸
▪ مشتری مداری یا مشتریستیزی؟/ ژیلا علیزاده: ص ۴۲
▪ مدیریت ریسک نقدینگی در بانکداری اسلامی/ ترجمه علیرضا صالحی: ص ۴۵
▪ توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند؟/ مقالهای در مورد علل عدم گسترش بانکداری اسلامی در مصر: ص ۴۶
▪ آینده شگفتانگیز بانکها/ میر محمد حسینینژاد نمین: ص ۴۸
▪ روشها و ابزارهای مکانیزاسیون بانکها/ اعظم هوشمند: ص ۴۹
▪ تازههای بانکداری/ تهیه و تنظیم: سیدحسین علوی لنگرودی: ص ۵۰
▪ اخلاق اقتصادی یا اقتصاد اخلاقی؟/ مبارزه با جرایم سازمان یافته/ دکترغلامحسن عبیری: ص ۵۴
▪ آشفتگی مالی و پیشبینیهای مخدوش/ ترجمه خسرو عزیزی: ص ۶۰
▪ مدیریت تجربه مشتری، گامی فراتر از مدیریت ارتباطات با مشتری/ تهیهکننده: ف. جانفرسا: ص ۶۲
▪ بحران بعدی/ سرمایهگذاری مستقیم و سرمایهگذاری در سهام در کشورهای در حال توسعه/ مترجمان: مهرشید متولی و شکوه سادات علیاکبری/ بخش یازدهم: ص ۶۶
ماهنامه بانک و اقتصاد
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: مجتبی کردنوری
سردبیر: محمدحسین دانائی
نشانی مجله: تهران/ خیابان حجاب/ کوچه سوم/ شماره ۱۳
صندوق پستی: تهران/ ۵۵۴۸ ـ ۱۴۱۵۵
پست الکترونیکی: bankvaeghtesad@yahoo.com
تلفن: ۸۸۹۵۱۳۲۹
نمابر: ۸۸۹۵۱۳۲۹
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: مجتبی کردنوری
سردبیر: محمدحسین دانائی
نشانی مجله: تهران/ خیابان حجاب/ کوچه سوم/ شماره ۱۳
صندوق پستی: تهران/ ۵۵۴۸ ـ ۱۴۱۵۵
پست الکترونیکی: bankvaeghtesad@yahoo.com
تلفن: ۸۸۹۵۱۳۲۹
نمابر: ۸۸۹۵۱۳۲۹
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست