شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
پلازاسوئیت - Plaza suite
سال تولید : ۱۹۷۰
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : پارامونت
کارگردان : آرتور هیلر
فیلمنامهنویس : نیل سایمن، بر مبنای نمایشنامهای نوشته خودش
فیلمبردار : جک مارتا
آهنگساز(موسیقی متن) : موریس ژار
هنرپیشگان : والتر ماتا، مارین استپلتن، باربارا هریس، لی گرانت و جنی سالیون.
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۵ دقیقه
یک - سوئیت 719، هتل پلازای نیویورک. «کارن» (استپلتن) و «سام نش»، (ماتا) به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ازدواجشان وارد هتل پلازا و همان سوئیتی میشود که ماه عسل خود را گذراندهاند. «کارن» مملو از احساسات نوستالژیک و رُمانتیک است؛ اما «سام» به کاسبیاش فکر میکند و اعتقاد دارد که سالگرد ازدواج آنها فردای آن روز است و شماره سوئیت 819 بوده و نه 719. بهزودی معلوم میشود که اصلاً با منشی خود نیز رابطه دارد. دو - تهیه کننده هالیوودی، «جنسی کیپلینگر» (ماتا)، به «مورییل» (هریس)، محبوبه قدیمیاش تلفن میزند و با قصههایش درباره هالیوود و ستارگان او را نزد خود میکشاند و بار دیگر فریب میدهد. سه - «روی» (ماتا) و همسرش (گرانت) درمییابند که دختر تازهعروس آنها، «میمسی» (سالیون) خود را در حمام اتاق آنها حبس کرده است. به هر مکافاتی شده، سراغ او میرود و عاقبت مجلس عروسی برپا میشود.
* چند گفتوگوی بامزه و بازی محکم باعث شدهاند تا فیلم قابل تحمل شود. اما کارگردانی هیلو بسیار ملالتبار مینماید. ایده تآتری که بر کل اثر حاکم است، جنبه سینمائی ان را کمرنگ میکند. نخستین اپیزود با اخلاقی زیاد نسبت به بعدیها، بهترین است. در اپیزود دوم استعداد هریس هرز رفته است و اپیزود سوم با بازی و. ک. فیلدوز گونه ما تا لحظههائی دیدنی است.
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : پارامونت
کارگردان : آرتور هیلر
فیلمنامهنویس : نیل سایمن، بر مبنای نمایشنامهای نوشته خودش
فیلمبردار : جک مارتا
آهنگساز(موسیقی متن) : موریس ژار
هنرپیشگان : والتر ماتا، مارین استپلتن، باربارا هریس، لی گرانت و جنی سالیون.
نوع فیلم : رنگی، ۱۱۵ دقیقه
یک - سوئیت 719، هتل پلازای نیویورک. «کارن» (استپلتن) و «سام نش»، (ماتا) به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ازدواجشان وارد هتل پلازا و همان سوئیتی میشود که ماه عسل خود را گذراندهاند. «کارن» مملو از احساسات نوستالژیک و رُمانتیک است؛ اما «سام» به کاسبیاش فکر میکند و اعتقاد دارد که سالگرد ازدواج آنها فردای آن روز است و شماره سوئیت 819 بوده و نه 719. بهزودی معلوم میشود که اصلاً با منشی خود نیز رابطه دارد. دو - تهیه کننده هالیوودی، «جنسی کیپلینگر» (ماتا)، به «مورییل» (هریس)، محبوبه قدیمیاش تلفن میزند و با قصههایش درباره هالیوود و ستارگان او را نزد خود میکشاند و بار دیگر فریب میدهد. سه - «روی» (ماتا) و همسرش (گرانت) درمییابند که دختر تازهعروس آنها، «میمسی» (سالیون) خود را در حمام اتاق آنها حبس کرده است. به هر مکافاتی شده، سراغ او میرود و عاقبت مجلس عروسی برپا میشود.
* چند گفتوگوی بامزه و بازی محکم باعث شدهاند تا فیلم قابل تحمل شود. اما کارگردانی هیلو بسیار ملالتبار مینماید. ایده تآتری که بر کل اثر حاکم است، جنبه سینمائی ان را کمرنگ میکند. نخستین اپیزود با اخلاقی زیاد نسبت به بعدیها، بهترین است. در اپیزود دوم استعداد هریس هرز رفته است و اپیزود سوم با بازی و. ک. فیلدوز گونه ما تا لحظههائی دیدنی است.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
حجاب چین حماس ایران دولت رئیس جمهور رئیسی پاکستان گشت ارشاد کارگران رهبر انقلاب سریلانکا
کنکور پایتخت سردار رادان تهران سیل قم سازمان سنجش فضای مجازی اصفهان شهرداری تهران پلیس زنان
خودرو دلار یارانه قیمت خودرو آفریقا قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو ارز سایپا ایران خودرو بانک مرکزی
سریال پایتخت خانواده تلویزیون موسیقی ترانه علیدوستی فیلم سریال سینمای ایران مهران مدیری کتاب
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
فلسطین غزه اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا جنگ غزه روسیه طالبان ایالات متحده آمریکا اوکراین طوفان الاقصی جنگ اوکراین
فوتبال جام حذفی آلومینیوم اراک استقلال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی بارسلونا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر انگلیس
همراه اول ناسا الماس تسلا سامسونگ فیلترینگ
مالاریا آلزایمر پیری کاهش وزن سلامت روان زوال عقل