شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت گردشگری استان اصفهان
در سالهای اخیر، صنعت گردشگری یکی از بخشهای پر رونق اقتصادی دنیا گردیده و کشورهائی که توانستهاند با تجهیز خود به درجاتی از این صنعت بهره برند به همان میزان نیز از رشد اقتصادی و افزایش درآمد شهروندان خود برخوردار شدهاند. گردشگری فعالیت گسترده و فرابخشی است که به اشکال گوناگون در سطوح داخلی، ملی و بینالمللی صورت میگیرد. گردشگری داخلی و ملی دارای آثار و پیامدهای مهمی در عرصههای فرهنگی و اقتصادی است اما با توجه به نقش قابل توجه گردشگری بینالمللی در تأمین منابع ارزی، این نوع از گردشگری در دهههای اخیر مورد توجه مضاعف دولتها و سازمانهای دستاندرکار گردشگری در بخش عمومی و خصوصی قرار گرفته است.
برآوردهای سازمان جهانی گردشگری براساس اطلاعات گذشته و پیشبینی آینده، میانگین سالیانه نرخ رشد گردشگری جهانی برای دوره ۲۰۱۰ ـ ۱۹۹۰ را در حدود ۱/۴ درصد نشان میدهد.
حمیدرضا پورخلیلی
حسین استادی
حسین استادی
منبع : حوزه معاونت تحقیقات و فناوری
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت چین سیستان و بلوچستان انتخابات امیرعبداللهیان شورای نگهبان حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس نیکا شاکرمی
سیل ایران هواشناسی تهران شهرداری تهران باران سازمان هواشناسی آتش سوزی یسنا فضای مجازی پلیس زلزله
خودرو قیمت خودرو قیمت طلا مسکن تورم بانک مرکزی قیمت دلار حقوق بازنشستگان بازار خودرو دلار ارز ایران خودرو
صدا و سیما مسعود اسکویی سوئد مهران غفوریان رضا عطاران بی بی سی تلویزیون صداوسیما موسیقی سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
رژیم صهیونیستی غزه جنگ غزه اسرائیل فلسطین روسیه آمریکا ترکیه حماس اوکراین نوار غزه انگلیس
پرسپولیس فوتبال استقلال سپاهان لیگ برتر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال علی خطیر جواد نکونام تراکتور بازی لیگ قهرمانان اروپا
آیفون اینستاگرام اپل ناسا گوگل صاعقه تلفن همراه عکاسی کولر
کبد چرب فشار خون گرما