یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
مهمانی - PARTY
سال تولید : ۱۹۹۶
کشور تولیدکننده : پرتغال و فرانسه
محصول : پائولو برانکو
کارگردان : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمنامهنویس : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمبردار : رناتو برتا
هنرپیشگان : میشل پیکولی، ایرنه پاپاس، لئونور سیلویرا، روگریو سامورا و سوفیا آلوس
نوع فیلم : رنگی، ۹۵ دقیقه
بندر آزورس، پرتغال. ̎رویگریو̎ (سامورا) و ̎لئونور̎ (سیلویرا) به افتخار ̎میشل̎ (پیکولی) که مردی میانسال است، و محبوبهاش، ̎ایرنه̎ (پاپاس) که یک ستارهٔ سرشناس سینمای یونان است، در ویلایشان یک مهمانی ترتیب دادهاند. مدت زمان زیادی از حضور مهمانان نمیگذرد که علاقهای آشکار میان ̎لئونور̎ و ̎میشل̎ به وجود میآید و ایندو را وادار میسازد به سمت مکانی خلوت حرکت کنند. پنج سال بعد، این چهار نفر بار دیگر در یک مهمانی دور هم جمع میشوند و پس از ساعتها گفتوگو و مباحثه در مورد تفاوتهای مردان و زنان، احساسات، بینشهای اجتماعی و اظهارنظرهای قابل توجه، هر کدام به راهی میروند.
● کمدی رمانتیکی فرانسوی زبان از فیلمساز هشتاد و هشت سالهٔ پرتغالی (د اولیویرا از سال ۲۰۰۱ مسنترین فیلمساز تاریخ سینمای جهان شد). د اولیویرا برای پاسخگوئی به سئوالاتی که دربارهٔ عشق مطرح میکند، به جاذبهٔ نظریههای روشنفکری متوسل میشود، در حالیکه خود، جاذبهٔ لازم برای طرح چنین سئوالاتی را فراهم نکرده است. فیلم پُر حرف است و شخصیتها بیشتر نماد به نظر میآیند تا انسان. با این همه، پیکولی و پاپاس بسیار تأثیرگذار هستند.
کشور تولیدکننده : پرتغال و فرانسه
محصول : پائولو برانکو
کارگردان : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمنامهنویس : مانوئل دِ اولیویرا
فیلمبردار : رناتو برتا
هنرپیشگان : میشل پیکولی، ایرنه پاپاس، لئونور سیلویرا، روگریو سامورا و سوفیا آلوس
نوع فیلم : رنگی، ۹۵ دقیقه
بندر آزورس، پرتغال. ̎رویگریو̎ (سامورا) و ̎لئونور̎ (سیلویرا) به افتخار ̎میشل̎ (پیکولی) که مردی میانسال است، و محبوبهاش، ̎ایرنه̎ (پاپاس) که یک ستارهٔ سرشناس سینمای یونان است، در ویلایشان یک مهمانی ترتیب دادهاند. مدت زمان زیادی از حضور مهمانان نمیگذرد که علاقهای آشکار میان ̎لئونور̎ و ̎میشل̎ به وجود میآید و ایندو را وادار میسازد به سمت مکانی خلوت حرکت کنند. پنج سال بعد، این چهار نفر بار دیگر در یک مهمانی دور هم جمع میشوند و پس از ساعتها گفتوگو و مباحثه در مورد تفاوتهای مردان و زنان، احساسات، بینشهای اجتماعی و اظهارنظرهای قابل توجه، هر کدام به راهی میروند.
● کمدی رمانتیکی فرانسوی زبان از فیلمساز هشتاد و هشت سالهٔ پرتغالی (د اولیویرا از سال ۲۰۰۱ مسنترین فیلمساز تاریخ سینمای جهان شد). د اولیویرا برای پاسخگوئی به سئوالاتی که دربارهٔ عشق مطرح میکند، به جاذبهٔ نظریههای روشنفکری متوسل میشود، در حالیکه خود، جاذبهٔ لازم برای طرح چنین سئوالاتی را فراهم نکرده است. فیلم پُر حرف است و شخصیتها بیشتر نماد به نظر میآیند تا انسان. با این همه، پیکولی و پاپاس بسیار تأثیرگذار هستند.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس جمهوری اسلامی ایران دولت رئیس جمهور گشت ارشاد رئیسی پاکستان امام خمینی سیدابراهیم رئیسی
پلیس تهران وزارت بهداشت قتل شهرداری تهران هواشناسی سیل کنکور پایتخت زنان آتش سوزی سازمان سنجش
خودرو قیمت خودرو دلار قیمت دلار بازار خودرو قیمت طلا بانک مرکزی سایپا تورم مسکن ایران خودرو قیمت
سریال تلویزیون یمن سینمای ایران سینما کیومرث پوراحمد موسیقی سریال پایتخت مهران مدیری فیلم ترانه علیدوستی قرآن کریم
اینترنت کنکور ۱۴۰۳
غزه اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی آمریکا جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال لیورپول بازی جام حذفی سپاهان آلومینیوم اراک فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا
تبلیغات هوش مصنوعی ناسا اپل سامسونگ فناوری بنیاد ملی نخبگان آیفون ربات روزنامه
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل