چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
بازاریابی الکترونیکی
نویسنده : کالین -
مترجم : گرانمایه - شیرینافشارمحمدی - محمدفاطمیشریعتپناهی - هاجرجاویداننژاد - هومنقیطاسی - مجید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۸/۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۷۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۱۲۶۵/ک۲ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۵۸۶-۸۲-۸
مخاطبان کتاب افرادی هستند که میخواهند با استفاده از اینترنت سهم بیشتری از بازار به دست آورند. در این کتاب با ذکر مثالهای متعدد ساز و کارهای موفق اینترنتی بررسی شده نیز اطلاعهات مورد نیاز برای فهم و استفاده از ابزارهای جدید اینترنت گرد آمده همچنین دشواریهای استفاده از آن به همراه مزایای آن تشریح شده است. موضوعات کتاب عبارتاند از: 'بازاریابی بر روی اینترنت', 'نام تجاری در اینترنت', 'وب سایتها', 'محتوا', 'ارتقای وب سایت', 'تبلیغات بر وب', 'تحلیل رفتارهای بازدید کنندگان', 'بازاریابی مستقیم', 'تجارت الکترونیکی', 'ارتباطات عمومی و مطبوعاتی', 'تحقیقات و مطالعات بازاریابی', 'گفت و گوهای بازاریابی' و 'اتصال به اینترنت'.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست