چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا


بازاریابی الکترونیکی


بازاریابی الکترونیکی
نویسنده : کالین -
مترجم : گرانمایه - شیرینافشارمحمدی - محمدفاطمی‌شریعت‌پناهی - هاجرجاویدان‌نژاد - هومنقیطاسی - مجید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۸/۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۷۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۱۲۶۵/ک۲ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۵۸۶-۸۲-۸

مخاطبان کتاب افرادی هستند که می‌خواهند با استفاده از اینترنت سهم بیشتری از بازار به دست آورند. در این کتاب با ذکر مثال‌های متعدد ساز و کارهای موفق اینترنتی بررسی شده نیز اطلاعهات مورد نیاز برای فهم و استفاده از ابزارهای جدید اینترنت گرد آمده همچنین دشواری‌های استفاده از آن به همراه مزایای آن تشریح شده است. موضوعات کتاب عبارت‌اند از: 'بازاریابی بر روی اینترنت', 'نام تجاری در اینترنت', 'وب سایت‌ها', 'محتوا', 'ارتقای وب سایت', 'تبلیغات بر وب', 'تحلیل رفتارهای بازدید کنندگان', 'بازاریابی مستقیم', 'تجارت الکترونیکی', 'ارتباطات عمومی و مطبوعاتی', 'تحقیقات و مطالعات بازاریابی', 'گفت و گوهای بازاریابی' و 'اتصال به اینترنت'.