شنبه, ۱۹ خرداد, ۱۴۰۳ / 8 June, 2024
مجله ویستا
ساعت کورهها - The Hour Of The Furnaces
سال تولید : ۱۹۶۸
کشور تولیدکننده : آرژانتین
محصول : ادگاردو پالرو
کارگردان : فرناندو سولاناس
فیلمنامهنویس : اوکتاویو گتینو و سولاناس.
فیلمبردار : خوان کارلوس د سانزو
آهنگساز(موسیقی متن) : فرناندو سولاناس
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۲۶۰ دقیقه.
سولاناس در این مستند نامتعارف قصد دارد تماشاگر را در رویدادی سینمائی، دخیل کند و نمیخواهد صرفاً نمایش دهد. فیلم از تمهیدات مرسوم مستندسازی دوری میجوید تا در سه بخش، نوع جدیدی از رابطه و برقراری گفتوگو میان فیلمساز و تماشاگر را بیافریند. بخش اول، استعمار نو و خشونت به سرکوب سیاسی در آرژانتین میپردازد و شرارتهای استعمار نو را تجزیه و تحلیل میکند. بخش دوم، فرآیند رهائی، وقایعنگاری تاریخ معاصر مقاومت سیاسی در آن کشور است و با دیدگاهی مثبت به حکومت دموکراتیک و دهساله پرون، رئیسجمهور میپردازد. بخش سوم، خشونت و انقلاب، کولاژی از گفتوگوها و شواهد مستند است که تعمداً ناتمام میماند و به مفهوم خشونت در نبرد برای رهائی ملی نظر دارد. سولاناس بیانیههای استوار نویسندگان مدرن انقلابی (فرانتس فانون، ارنستو چه گوارا و ژان پل سارتر) را نقل میکند و با یک سلسله تصاویر به یادماندنی به اندیشههایش جان میدهد؛ از جمله بچهەائی که در پی قطار میدوند تا از مسافران کنار پنجره سکه بگیرند، یا گروهی که مشعل به دست، بیرون کاخ ریاست جمهوری اجتماعی کردهاند و به سخنان پرون گوش میدهند.
کشور تولیدکننده : آرژانتین
محصول : ادگاردو پالرو
کارگردان : فرناندو سولاناس
فیلمنامهنویس : اوکتاویو گتینو و سولاناس.
فیلمبردار : خوان کارلوس د سانزو
آهنگساز(موسیقی متن) : فرناندو سولاناس
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۲۶۰ دقیقه.
سولاناس در این مستند نامتعارف قصد دارد تماشاگر را در رویدادی سینمائی، دخیل کند و نمیخواهد صرفاً نمایش دهد. فیلم از تمهیدات مرسوم مستندسازی دوری میجوید تا در سه بخش، نوع جدیدی از رابطه و برقراری گفتوگو میان فیلمساز و تماشاگر را بیافریند. بخش اول، استعمار نو و خشونت به سرکوب سیاسی در آرژانتین میپردازد و شرارتهای استعمار نو را تجزیه و تحلیل میکند. بخش دوم، فرآیند رهائی، وقایعنگاری تاریخ معاصر مقاومت سیاسی در آن کشور است و با دیدگاهی مثبت به حکومت دموکراتیک و دهساله پرون، رئیسجمهور میپردازد. بخش سوم، خشونت و انقلاب، کولاژی از گفتوگوها و شواهد مستند است که تعمداً ناتمام میماند و به مفهوم خشونت در نبرد برای رهائی ملی نظر دارد. سولاناس بیانیههای استوار نویسندگان مدرن انقلابی (فرانتس فانون، ارنستو چه گوارا و ژان پل سارتر) را نقل میکند و با یک سلسله تصاویر به یادماندنی به اندیشههایش جان میدهد؛ از جمله بچهەائی که در پی قطار میدوند تا از مسافران کنار پنجره سکه بگیرند، یا گروهی که مشعل به دست، بیرون کاخ ریاست جمهوری اجتماعی کردهاند و به سخنان پرون گوش میدهند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای نگهبان ایران انتخابات ریاست جمهوری 1403 دولت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ریاست جمهوری علی لاریجانی شورای حکام فرانسه آژانس بین المللی انرژی اتمی
ازدواج تهران هواشناسی آتش سوزی فضای مجازی شهرداری تهران قتل سلامت هلال احمر سیاست سازمان هواشناسی پلیس
قیمت دلار دولت سیزدهم خودرو همستر کامبت قیمت خودرو بورس حقوق بازنشستگان قیمت طلا همستر بازار خودرو دلار سایپا
بیمارستان بازیگر سینمای ایران سینما رسانه ملی تلویزیون مجید قناد موسیقی عمو قناد
مرکز ملی فضای مجازی اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی فضا
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه جنگ غزه روسیه آمریکا سازمان ملل اوکراین حزب الله لبنان حماس لبنان
فوتبال پرسپولیس استقلال حسن یزدانی تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران کشتی آزاد لیگ برتر رئال مادرید جواد نکونام
هوش مصنوعی مغز سامسونگ ایلان ماسک بازی تلگرامی گوگل همستر کمبات اپل مایکروسافت اینستاگرام ناسا شرکت متا
چاقی دیابت فشار خون ناباروری اضطراب چای استرس گرمازدگی قارچ