پنجشنبه, ۴ بهمن, ۱۴۰۳ / 23 January, 2025
مجله ویستا
تحقیقات بازاریابی
نویسنده : مالهاترا - نارش
مترجم : زنجانی - محمد
ویراستار : کیال - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۴/۱۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۲۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۱۷-۲۷-۹
در این نوشتار, اطلاعاتی جامع درباره مفاهیم مرتبط با تحقیقات بازاریابی گرد آمده, همچنین روشها و فنون مختلفی که در انجام این گونه تحقیقات به کار گرفته میشود, تشریح شده است .مولف, کتاب را با این مباحث تدوین کرده است :((تحقیقات اکتشافی, توصیفی و علی)), ((مشخص کردن اطلاعات مورد نیاز)), ((زیربنا و مقیاس بندی نسبی)), ((طراحی پرسشنامه)), ((نمونهگیری طراحی و رویهها)), ((نمونهگیری ملاحظات آماری)), ((عملیات میدانی)), ((آمادهسازی دادهها)), ((توزیع فراوانی)), ((تحلیل واریانس)), ((همبستگی و رگرسیون)), ((تهیه و ارائه گزارش)) و ((بازاریابی بینالمللی)) .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست