دوشنبه, ۲۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 10 February, 2025
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی و تبلیغات ـ شماره ۱۲، اسفند ۱۳۸۷ و فروردین ۱۳۸۸


▪ سرمقاله / برخی از تفاتهای عمده تبلیغات در ایران با تبلیغات در تمام دنیا / بهنود الله وردی نیک: ص ۲۰
▪ شناسایی سبکهای خرید خانمهای ایرانی در ارتباط با کالاهای آرایشی و بهداشت / دکتر احمد روستا ، هومن خوشخوی: ص ۲۲
▪ مدل های مدیریت دانش و طیف ابزارهای مناسب آن در مدیریت امور بازار / دکتر شهریار شفیعی: ص ۳۰
▪ بازاریابی حسی / مهرداد دهقانزاده: ص ۳۶
▪ تحقیقات بازاریابی بین المللی / مترجم: مهسا حریری: ص ۴۲
▪ مهندسی گرافیک در تبلیغات / مهندس علی خویه: ص ۴۸
▪ مدیریت برند / اوژن کریمی ، غلامحسین خورشیدی ، محمد احمدی: ص ۵۴
▪ استفاده از توصیه مشتریان در تبلیغات / ژان بقوسیان: ص ۶۲
▪ مکث و بحث در تبلیغات ایران / این شماره از نور تا نور در تبلیغات: ص ۶۸
▪ مصاحبه با علی نوئین: ص ۷۰
▪ اول بودن ، برتر از بهترین بودن است / آل رایس ، جک تروت: ص ۷۲
▪ مصاحبه با سینا قربانلو در مورد روان شناسی تبلیغات تجاری: ص ۸۲
▪ ادز آنلاین ؛ مروری بر سایت ها و وبلاگهای تخصصی تبلیغات و بازاریابی: ص ۸۳
▪ معرفی تبلیغات خلاق جهان: ص ۹۰
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: خشایار فلاحی
سردبیر: مهندس بهنود الله وردی نیک
تلفن: ۸۸۷۴۸۳۸۵-۸۸۷۴۸۹۸۸ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان بهشتی ، پلاک ۳۰۶ ، واحد ۱۰۲
صندوق پستی: ۱۵۸۷۵۱۸۸۴
سایت اختصاصی: www.adveng.ir
نشانی الکترونیک: info@adveng.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)