چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
خرابهها - The Ruins
سال تولید : ۱۹۸۳
کشور تولیدکننده : هند
محصول : شری بهاراتلاکسمی پیکچرز
کارگردان : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمنامهنویس : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمبردار : ک.ک. ماهاجان.
آهنگساز(موسیقی متن) : بهاسکار چانداوارکار.
هنرپیشگان : شابانا آزمی، ناصرالدین شاه، گیتا سن، پانکاج کاپور و آنو کاپور.
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۸ دقیقه.
سه دوست به دیدن خرابههائی میروند که مسکن و مأمن زنی سالخورده (سن) و دخترش، «جامینی» (آزمی) است. مادر چشم بهراه پسر عموی «جامینی» دارد تا بیاید و با او ازدواج کند. اما پسر عمو، همسری اختیار کرده و اکنون در کلکته زندگی میکند. «سوباش» (شاه)، یکی از سه دوست که عکاس است، دلش به رحم میآید و خودش را به جای پسر عمو معرفی میکند. مادر نیز راضی از دنیا میرود. با این همه وقتی سه دوست راهی شهر خود میشوند، «جامینی» میماند و یک زندگی تنها در خرابهها..
* سن، که در دهه 1970 با «سیاسی» سازیکارش را آغاز کرده بود، در این فیلم، با تأکید بیش از حد برنگاههای پُرمعنای بازیگران و پیش بردن یک خط داستانی کنشپذیر، راهی بسیار متفاوت از آثار پیشین خود را در پیش میگیرد؛ صحنههائی اکسپرسیونیستی از دیوارهای فرو ریخته و ویرانهها را به نمایش میگذارد و به گفته خودش تحت تأثیر روبر برسون عمل میکند!
کشور تولیدکننده : هند
محصول : شری بهاراتلاکسمی پیکچرز
کارگردان : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمنامهنویس : مرینال سن، برمبنای داستانی نوشته پرمندرا میترا.
فیلمبردار : ک.ک. ماهاجان.
آهنگساز(موسیقی متن) : بهاسکار چانداوارکار.
هنرپیشگان : شابانا آزمی، ناصرالدین شاه، گیتا سن، پانکاج کاپور و آنو کاپور.
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۸ دقیقه.
سه دوست به دیدن خرابههائی میروند که مسکن و مأمن زنی سالخورده (سن) و دخترش، «جامینی» (آزمی) است. مادر چشم بهراه پسر عموی «جامینی» دارد تا بیاید و با او ازدواج کند. اما پسر عمو، همسری اختیار کرده و اکنون در کلکته زندگی میکند. «سوباش» (شاه)، یکی از سه دوست که عکاس است، دلش به رحم میآید و خودش را به جای پسر عمو معرفی میکند. مادر نیز راضی از دنیا میرود. با این همه وقتی سه دوست راهی شهر خود میشوند، «جامینی» میماند و یک زندگی تنها در خرابهها..
* سن، که در دهه 1970 با «سیاسی» سازیکارش را آغاز کرده بود، در این فیلم، با تأکید بیش از حد برنگاههای پُرمعنای بازیگران و پیش بردن یک خط داستانی کنشپذیر، راهی بسیار متفاوت از آثار پیشین خود را در پیش میگیرد؛ صحنههائی اکسپرسیونیستی از دیوارهای فرو ریخته و ویرانهها را به نمایش میگذارد و به گفته خودش تحت تأثیر روبر برسون عمل میکند!
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران احمد وحیدی مجلس مجلس شورای اسلامی چین دولت سیزدهم خلیج فارس دولت لایحه بودجه 1403 شورای نگهبان حجاب مجلس یازدهم
روز معلم تهران آموزش و پرورش هواشناسی قوه قضاییه شهرداری تهران فضای مجازی سلامت پلیس دستگیری شورای شهر تهران شورای شهر
بانک مرکزی خودرو بابک زنجانی قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا ایران خودرو سایپا دلار مالیات بازار خودرو تورم
تلویزیون سریال سعید آقاخانی سینمای ایران سینما نون خ موسیقی تئاتر دفاع مقدس فیلم کتاب رسانه ملی
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس روسیه نوار غزه ترکیه افغانستان بنیامین نتانیاهو
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید سپاهان تراکتور بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی
هوش مصنوعی تبلیغات ناسا تسلا اینستاگرام اپل فناوری همراه اول آیفون گوگل
داروخانه خواب دیابت مسمومیت کاهش وزن چاقی سلامت روان بارداری آلزایمر