پنجشنبه, ۲۵ بهمن, ۱۴۰۳ / 13 February, 2025
مجله ویستا
چگونه در رقابت انتخاباتی پیروز شویم
![چگونه در رقابت انتخاباتی پیروز شویم](/mag/i/4/y7rhn.jpg)
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۰۱
رده دیویی : ۳۲۴.۷
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : GF۲۱۱۲/م۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۶۵-۱
در این کتاب, اطلاعاتی درباره ستاد تبلیغات و مدیریت آن درج شده است. در واقع تبلیغات یک نوع تعلیمات در عرصه ارائه آموزه ها به توده مردم است. اصولا نتیجه یک فعالیت اصیل تبلیغی, رشد و ارتقای جامعه است و یا حداقل میتوان گفت نتیجه اصولی یک فعالیت تبلیغی صحیح, باید رشد و ارتقای جامعه باشد. انتخاب روشهای تبلیغی نیز با توجه با اصل گسترش دایره و عمق اجتماعی پیام تنظیم و تعیین میگردد. مبل غ برای رساندن پیام خویش به گوش مخاطبانش دو مسئله اصلی و اساسی را باید همزمان و هماهنگ با هم در نظر داشته باشد. اول, گسترش شعاع دایره نفوذ اجتماعی پیام یعنی افزایش عدد و مخاطبان و دوم, تعیین و تنفیذ پیام یعنی افزایش تاثیر پیام درافراد جامعه پیام گیرندگان میباشد. عناوین اصلی کتاب عبارت اند از: مدیریت, مدیریت نیروی انسانی ستادها, ستادهای تبلیغاتی و افکار عمومی, نظارت و کنترل در ستادها, مدیریت مالی ستادها و ستادهای رقیب.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست