چهارشنبه, ۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 22 January, 2025
مجله ویستا
تبلیغات بنری
● نقش بنرها در معروف کردن نام شرکتها چیست؟
پراستفادهترین تبلیغات اینترنتی، بنرها هستند و استفاده از ابزارها و روش های نوین، علاوه بر افزایش تاثیر این روش تبلیغاتی، انقلابی در این نوع تبلیغ ایجاد کرده است. برای کسانی که از ابزارهای سنتی تبلیغ مانند تلویزیون، رادیو یا تبلیغات چاپی استفاده میکنند، تبلیغات بنری نقش بهسزایی در افزایش قابلیتهای تصویری علامتهای تجاری دارند و همینطور میانگین تعدا کلیکها را افزایش می دهند.
مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، در شرایط یکسان تبلیغات online تاثیر بهسزایی در افزایش معروفیت نام تجاری شرکتها (تا ۶۰ درصد) دارند. هزینه این نوع تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات عادی است.
بیاد داشته باشیم که بازاریابها باید برای افزایش بازدهی، از فنآوری نوین در ترکیب تبلیغات online و offline استفاده کنند. افرادی که ابزارهای تبلیغاتی سنتی را برای محصولات خود مناسب نمیدانند، میتوانند از تبلیغات بنری برای گسترش نام شرکت خود بیشترین استفاده کنند. کلید موفقیت افرادی که فعالیتهایشان ارتباط تنگاتنگی با شبکه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وبسایت هایی است که بهنحوی به موضوع تبلیغ آنها مرتبط هستند.
پس از اینکه مشتریان، تبلیغات بنری یک شرکت را می بینند، چه روی آن کلیک کنند و چه نکنند، این تبلیغ در معروف کردن نام شرکت با هزینهای اندک نقش بهسزایی دارد. امروزه بنرها را حدود ۴ تا ۸ هفته در سایت قرار میدهند، اما برای دستیابی به نتیجه بهتر، به زمان بیشتری نیاز است. تبلیغات آرم شرکتها در اینترنت مانند موارد سنتی احتیاج به تلاشی بی وقفه دارد، اما در این مورد شما باید هر از چند گاهی مطالب را بهروز کنید. در این صورت مطمئن باشید نام آرم تجاری مورد نظرتان را در ذهنها ماندگار میکنید.
حجم، فضا و مکان قابلیتهای ارتباط دوسویه و شیوههای بیان گفتاری و شنیداری تبلیغات بنری در صفحات وب رو به افزایش است. اگر قبل از اینکه سایر بازاریابها خبردار شده و فرصتها را از چنگ شما درآورند، به کسب درآمد از این منبع اقدام کنید، خواهید دید که در مدتی کوتاه مزایای بسیاری بهدست خواهید آورد و به سرعت معروف خواهید شد.
● آیا بنرهای شما با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنند ؟
تبلیغات بنر تاکنون از محبوبترین و شایعترین اشکال تبلیغات اینترنتی بوده است . تقریبا هر web site انواع گوناگونی از تبلیغات بنر را دارا می باشد. اما نشریات و رسانه ها بر این باورند که تبلیغات بنر هیچ تأثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد .
در حقیقت تبلیغات بوسیله بنر حرف هایی برای گفتن دارند. تبلیغات بنر می توانند بازدهی بالایی داشته باشند اما در عین حال نیز می توانند عامل مخربی برای شبکه هایی که مالکینشان درک درست و کاملی از تبلیغات بنر ندارند، باشند. بنرهایی که بتوانند با مشتریان ارتباط خوبی برقرار کنند ، جزو موفقترین بنرها محسوب می گردند .
در اینجا عواملی که منجر به کلیک افراد بر روی تبلیغات Banner می گردند ، ذکر شده است.
● تنها با بازار مورد نظرتان ” ارتباط “ برقرار کنید
قصد دارید چه کسانی روی تبلیغات Banner شما کلیک کنند ؟ بازارهای مورد نظرتان ! در صورتیکه بوسیله تبلیغ بنر بر بازار مورد نظرتان تاکید ننمایید ، مقدار زیادی از سرمایه و زمان خود را تلف کرده اید. هراندازه که بنر تبلیغاتی با اهداف بازاریابی شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما تاثیر گذارتر خواهد بود. هرگز تبلیغات بنرتان را در جایی قرار ندهید که احتمال خرید آنچه که شما ارائه می دهید وجود ندارد! شما محصول یا خدمتی را دارید که بازار مورد نظرتان آن را می خواهد ، بنابراین بنر تبلیغاتی شما باید در محدوده مورد نظرتان قرار گیرد. هر اندازه بنر تبلیغاتی خود را با خواسته های بازار موجود منطبق تر سازید ، به همان میزان ، نتایج بهتری کسب خواهید نمود.
ارتباط برقرار سازید و با ارتباط درست ، ایجاد انگیزه نمایید.
یکی از عوامل کلیدی در تبلیغات Banner ، این است که شما با مشتریان کنونی و آتی خود ، چگونه ارتباط برقرار سازید.در صورتیکه درک کاملی از بازار فروش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید داشته باشید ، قدم بزرگی برای موفقیت برداشته اید.
سعی کنید مانند مشتریانتان فکر کنید.به این مساله به طور دقیق و عمیق بنگرید.طرح سوالاتی نظیر:
قصد عرضه چه جیزی را دارید ؟
خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟
نیازهای آنها شامل چه چیزی میشود ؟
علایق و محرکهای وسوسه انگیزی که مشتریانتان در جستجوی آنها می باشند ، چیست ؟
واکنش شما در زمان رویارویی با تبلیغات Banner چست ؟
آیا میتوانید از تاکتیکهای مشابه برای تبلیغات Banner تان استفاده نمایید ؟
به شما کمک می کند در طراحی بنر خود موفق تر عمل کنیدو با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید.
سعی کنید تبلیغ Banner تان را با توجه به نقطه نظر مشتریانتان طراحی نمایید.
• انتقال یک نیاز فوری
لازم است حالتی از ضرورت و فوریت در تبلیغات Banner تان ایجاد نمایید . تبلیغ بنری شما میبایست به گونه ای باشد که ذهن بیننده را از سایر قسمتهای وب سایتی که بنرشما در آن قراردارد،به سوی تبلیغ Banner شما جذب نماید.
باید آنچه را که مورد دلخواه بینندگانتان است و تمایل به شنیدن آن دارند ، ارایه نمایید.
آنها را قانع سازید تا از جستجوی سایر سایتها منصرف شده و به سایت مورد اشاره Banner تان ، مراجعه نمایند .
عباراتی نظیر ” الان کلیک کنید ” اغلب اوقات تاثیر گذارند اما این را نیز در نظر داشته باشید که چقدر در سایتهای دیگر با این عبارات مواجه خواهید شد!
عباراتی مانند ” مزایای ویژه برای اولین مشتریان! ” یا ، ” با خرید از ما ، هم در پولتان صرفه جویی نمایید و هم یک محصول رایگان دریافت نمایید ! ” ترفند خوبی به نظر می رسد .
با بکار گیری اینگونه ایده ها در تبلیغ Banner تان قادر خواهید بود به طور محسوسی تاثیر گذاری تبلیغ Banner خودرا افزایش داده و از همین حالا منتظرافزایش کلیک هایتان باشید .
در صورت بکار گیری اینگونه عوامل مکمل در استراتژی بازاریابی بنری خود، به زودی شاهد افزایش کلیک ها و منافع تان خواهید بود .
منبع : میکرو رایانه
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست