پنجشنبه, ۱۱ بهمن, ۱۴۰۳ / 30 January, 2025
مجله ویستا
بازاریابی تک به تک 'آموختنیهایی از دنیای واقعی مدیریت ارتباطات با مشتری'
نویسنده : پیرز - دانراجرز - مارتا
مترجم : عیاری - علی
ویراستار : مجدم - منصور
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۲۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/پ۴ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۹۲-۱۳-X
در این کتاب, مولفان با طرح 'بازاریابی سنتی 'و 'بازاریابی مدرن' خاطر نشان میسازند که 'بازاریابی دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بود و بازاریابی امروز دانش و هنر یافتن و نگهداری از مشتریان است . در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت 'سهم از بازار 'بود ولی در بازاریابی مدرن ملاک 'سهم از مشتری 'است .'در این کتاب که با ذکر نمونههایی از شرکتهای موفق در امر بازاریابی همراه است مولفان تفاوتهای بازاریابی تک به تک را نسبت به بازاریابی سنتی بررسی نموده, برتری و مزیت آن را نشان دادهاند' .بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت میکند ; حال آن که بازاریاب تک به تک, مشتریانش را مدیریت میکند .'
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست