دوشنبه, ۲۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 10 February, 2025
مجله ویستا
راههای ساده برای مدیریت خدمات به مشتری
![راههای ساده برای مدیریت خدمات به مشتری](/mag/i/4/z6fag.jpg)
مترجم : یکتایی - طوبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۹۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/ب۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۵۷-۶۹-X
در این کتاب چند ایدهی ساده برای برقراری نحوهی ارتباط و عرضه خدمات مطلوب به مشتری بیان شده است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'زمان آن رسیده که خود را ب جای مشتری بگذارید', 'ارایهی خدمات به مشتری بهترین ابزار فروش است', 'در سه دقیقه اول تمام مسائل روشن میشود', 'مشتری دنبال چه چیزی است', 'شخصیت خوبی داشته باشید', 'سخنگوی خوبی باشید', 'شنونده خوبی باشید', 'نویسنده و خواننده خوبی باشید', 'راههای بهتر برای ارتباط درست با مشتری', 'راههای بهتر برای داشتن مشتری راضی', 'راههای بهتر ارایههای خدمات', 'برخورد با همکاران در محیط کار', 'ایدههای برتر خدمات... یعنی مثالهای واقعی'.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست