چهارشنبه, ۲ خرداد, ۱۴۰۳ / 22 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی مجدد برای صادرات
از طرف ديگر نمايشگاه، عرصه بسيار مناسبى است که در آن مىتوان عليه وضعيت نامطلوب صادرات کالاهاى غيرنفتى کشور به مبارزه برخاست. بهطورى که از آمارهاى جهانى استنباط مىشود، بازار بسيارى از محصولات صادراتى کشورمان به شدت توسط رقباى ما مورد تهاجم قرار گرفته و سهم کشور ما که تا اين اواخر در موقعيت رهبرى بازار اين کالاها قرار داشت به سرعت رو به نقصان گذاشته است. براى مبارزه با اين حالت زيانبار بايد دست به بازاريابى مجدد (Remarketing) زد. به اين منظور بايد کالا و شرايط عرضه آن را با کالاى مشابه ساير شرکتها و شرايط عرضه آنها در سطح جهانى مورد مقايسه قرار داد و با کشف ويژگىهاى نسبى کالاهاى توليدى خود، نقاط ضعف را تخفيف و نقاط قوت آن را تقويت نمود. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهدای خدمت سقوط بالگرد رئیسی شهید جمهور ابراهیم رئیسی شهادت حسین امیرعبداللهیان ایران سقوط بالگرد بالگرد
آیت الله رئیسی فرودگاه مهرآباد مترو شهر تهران شهرداری تهران پیام تسلیت کنکور امتحانات نهایی بارش باران تهران هلال احمر قوه قضاییه
قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو قیمت خودرو خودرو حقوق بازنشستگان یارانه بورس دلار سایپا ایران خودرو ارز
سینمای ایران سینما هنرمندان آیت الله سید ابراهیم رئیسی تلویزیون لیلا حاتمی رسانه ملی شعر قرآن کریم
فلسطین اسرائیل غزه رژیم صهیونیستی روسیه امیرعبداللهیان ترکیه جنگ غزه آمریکا عراق چین ولادیمیر پوتین
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید باشگاه پرسپولیس تونی کروس لیگ برتر فدراسیون فوتبال والیبال لیگ برتر ایران لیگ برتر انگلیس بارسلونا
هوش مصنوعی مایکروسافت اپل سامسونگ تبلیغات گوگل انسان موبایل فناوری ناسا
ویتامین کاهش وزن مغز آلزایمر طول عمر سلامت روان مغز انسان