شنبه, ۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 18 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی مجدد برای صادرات
از طرف ديگر نمايشگاه، عرصه بسيار مناسبى است که در آن مىتوان عليه وضعيت نامطلوب صادرات کالاهاى غيرنفتى کشور به مبارزه برخاست. بهطورى که از آمارهاى جهانى استنباط مىشود، بازار بسيارى از محصولات صادراتى کشورمان به شدت توسط رقباى ما مورد تهاجم قرار گرفته و سهم کشور ما که تا اين اواخر در موقعيت رهبرى بازار اين کالاها قرار داشت به سرعت رو به نقصان گذاشته است. براى مبارزه با اين حالت زيانبار بايد دست به بازاريابى مجدد (Remarketing) زد. به اين منظور بايد کالا و شرايط عرضه آن را با کالاى مشابه ساير شرکتها و شرايط عرضه آنها در سطح جهانى مورد مقايسه قرار داد و با کشف ويژگىهاى نسبى کالاهاى توليدى خود، نقاط ضعف را تخفيف و نقاط قوت آن را تقويت نمود. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
لبنان رئیس جمهور دولت سیزدهم مازندران مجلس توماج صالحی سیدابراهیم رئیسی رئیسی مجلس شورای اسلامی تعطیلی شنبه ها شورای نگهبان وزیر کشور
سیل مشهد خراسان رضوی سیل مشهد هواشناسی تهران پلیس فضای مجازی آموزش و پرورش بارش باران قوه قضاییه شهرداری تهران
آمریکا دولت خودرو قیمت خودرو مالیات قیمت طلا قیمت دلار مسکن ایران خودرو بازار خودرو تعطیلی شنبه دلار
عربستان زری خوشکام نمایشگاه کتاب لیلا حاتمی علی حاتمی نمایشگاه کتاب تهران کتاب سینمای ایران تلویزیون سریال سینما موسیقی
ایلان ماسک
حماس رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه روسیه فلسطین چین اوکراین یمن ترکیه ولادیمیر پوتین نوار غزه
فوتبال پرسپولیس ایران استقلال تراکتور بارسلونا لیگ برتر جام حذفی سپاهان بازی والیبال لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی گوگل آیفون اپل باتری سرعت اینترنت عیسی زارع پور تبلیغات
سلامت فشار خون پوست بارداری دیابت کاهش وزن آلزایمر