پنجشنبه, ۲۷ دی, ۱۴۰۳ / 16 January, 2025
مجله ویستا
روشهای ترویج جمعی
از آنجا که نه روشهاى فردى و نه روشهاى گروهى مىتوانند در دسترس همهٔ کسانى قرار گيرند که خواهان نيازمند اطلاعاتى در خصوص موضوعات ترويج هستند، از اين رو روشهاى ارتباط جمعى مختلفى از قبيل چاپ، پخش راديو - تلويزيونى يا روشهاى شنيداري- ديدارى بهکار گرفته مىشوند تا در اسرع وقت و غالباً با هزينهاى اندک در دسترس تعداد کثيرى از مردم قرار گيرند. اطلاعاتى که آنها منتقل مىکنند بايد در اغلب موارد کلى باشند، ولى اين اطلاعات مىتوانند در مرحلههاى خاصى از يک فعاليت ترويجى نقش مهمى داشته باشند. |
همچنین مشاهده کنید
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست