سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا
زمینههای روانشناختی
همانگونه که در الگوى عمومى استفاده و رضامندي پالمگرين در نمودار مربوط به الگوى عمومى رضامندى از رسانهها مشاهده مىشود، در خانهٔ مربوط به ويژگىهاى فردي، موقعيت اجتماعى بىواسطه در کنار شرايط و خصوصيات روانشناختى قرار مىگيرد. اين نزديکى و خويشاوندى تصادفى نيست و حاصل سالها انديشه و تلاش براى فهم عوامل حياتى در شناخت الگوهاى مصرف رسانه از طرف مخاطب است. طرح اين ويژگىها و تعامل آنها با يکديگر از پيشرفتها مهم رويکرد بررسىهاى مربوط به استفاده و رضامندي از رسانهها است. جدا کردن اين دو زمينه در اين بحث صرفاً به منظور درک فرآيند تکوين اين ديدگاه و درک نحوهٔ تعامل و ارتباط اين دو زمينه است. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سقوط بالگرد رئیسی سیدابراهیم رئیسی شهادت ایران سقوط بالگرد بالگرد حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم شهادت رئیسی شهادت سید ابراهیم رئیسی
هواشناسی تعطیلی مدارس تعطیلی ادارات تهران هلال احمر پلیس سیل قوه قضاییه شهرداری تهران مشهد سیل مشهد آموزش و پرورش
پیام تسلیت یارانه ایران خودرو بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو دلار بازار خودرو قیمت طلا حقوق بازنشستگان بازنشستگان
لیلا حاتمی شهید رئیسی ابراهیم حاتمی کیا تلویزیون سینما هنرمندان سینمای ایران شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زری خوشکام نمایشگاه کتاب رسانه ملی
قرآن تجهیزات پزشکی
رژیم صهیونیستی ترکیه اسرائیل روسیه چین آمریکا غزه فلسطین جنگ غزه حماس اوکراین ولادیمیر پوتین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال منچسترسیتی تراکتور بازی باشگاه استقلال
سامسونگ هوش مصنوعی تبلیغات اپل موبایل نمایشگاه ایران هلث هواپیما اینترنت
رژیم غذایی خواب آلزایمر زیبایی استرس کاهش وزن طبیعت