پنجشنبه, ۴ بهمن, ۱۴۰۳ / 23 January, 2025
مجله ویستا
تبلیغات غیرشخصی
تبليغات غيرشخصي، هرگونه ارائه و پيشبرد غيرشخصى ايدهها، کالاها و خدمات است که توسط شخص يا مؤسسه معينى انجام مىشود و مستلزم پرداخت هزينه است.تبليغات، ريشه در اعصار کهن دارد. هر چند تبليغات، عمدتاً توسط مؤسسات خصوصى مورد استفاده قرار مىگيرد، اما از آن در تمام کشورها و از جمله کشورهاى سوسياليست نيز استفاده مىشود. تبليغات وسيله بسيار مناسبى است براى اطلاعرسانى و تشويق و ترغيب و فرقى نمىکند که هدف از آن فروش جهانى کوکاکولا باشد يا اينکه مصرفکنندگان کشورهاى در حال توسعه به نوشيدن شير يا استفاده از خدمات تنظيم خانواده تشويق شوند. | ||
شيوه برخورد سازمانهاى مختلف با تبليغات، باهم فرق مىکند. در شرکتهاى کوچک، کار تبليغات شايد به فردى در دايره فروش محول شود. اما براى اين منظور در شرکتهاى بزرگ دواير تبليغاتى خاصى داير مىشوند. وظايف اين دواير، تنظيم بودجه تبليغات، همکارى با آژانسهاى تبليغاتي، اداره تبليغات با پست مستقيم، نمايش کالا براى واسطهها و ساير وظايفى است که به عهده آژانس تبليغاتى محول نشده است. اکثر شرکتهاى بزرگ از خدمات آژانسهاى تبليغاتى استفاده مىکنند، زيرا استفاده از اين آژانسها مزاياى زيادى در بر دارد. |
همچنین مشاهده کنید
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست